Adventskalendertråden 2021

Tack för tips! Jag slutade vela och beställde en därifrån på studs :D

Jag med :laugh: Känner igen att jag varit inne och tittat på den tidigare, men nu kände jag att jag behövde skärpa mig och få iväg en beställning :D Säkrade upp med att beställa några extra praliner så att jag inte råkar öppna första luckan direkt den kommer eller så :o (extra plus för att de inte skickas än på några veckor tror jag :angel:)
Oj, nu känner jag mig lite ansvarig om ni inte tycker om det.

Men förra året tyckte jag t o m de typer av praliner jag inte brukar gilla (sprit- och kaffe-smaker) var helt ok då det ändå var så hög kvalitet, så jag är inte jätteorolig.

Och nej, de skickas nog inte än.

Men förra året tyckte jag t o m de typer av praliner jag inte brukar gilla (sprit- och kaffe-smaker) var helt ok då det ändå var så hög kvalitet, så jag är inte jätteorolig.

Det är choklad, så fel kan det inte bli ;) Det var faktumet att jag heter Johanna och att jag tilltalades av tanken på att ha en kalender där det står "Johannas choklad" som sealed the deal. Ångrar lite att jag inte köpte en ask med några vid-sidan-av-praliner pecis som nejlica :D

Det är choklad, så fel kan det inte bli ;) Det var faktumet att jag heter Johanna och att jag tilltalades av tanken på att ha en kalender där det står "Johannas choklad" som sealed the deal. Ångrar lite att jag inte köpte en ask med några vid-sidan-av-praliner pecis som nejlica :D

Åh, snyggt att ha en kalender med sitt namn! :up:

Åh, snyggt att ha en kalender med sitt namn! :up:
Johannas choklad.webp

Men erkänn! :D

Jag tror att de sa v47 när jag var in där för några veckor sedan och råkade köpa mig några praliner. :d

Men vad roligt att du säger det, jag har spanat på den och råkar ha presentkort på ett ställe där den finns i lager så ska definitivt köpa. Förhållandevis lågt pris ju!
Åh, du får rapportera! De jag ätit är ganska barnsliga i smaken. Sött och smörigt och mjölkigt. Mycket tillfredsställande. :d

Nä FY. Jag har varit så himla chill och inte alls känt att adventskalendrar varit min grej. Har inte varit det minsta svårt att låta bli att spendera pengar på det för det har inte funnits något som lockat mig.

TROR NI INTE att Svensk Ridsport väljer just I ÅR att släppa en kalender?!
I år, när jag behöver lägga alla mina pengar på trista saker som isolering och byggmaterial.

Jag tror stenhårt på att det här är ett straff från jultomten för att jag inte såg meningen med kalendrar.

TROR NI INTE att Svensk Ridsport väljer just I ÅR att släppa en kalender?!
I år, när jag behöver lägga alla mina pengar på trista saker som isolering och byggmaterial.
Jag har varje gång läst det som en förkortning på "svenska ridsportförbundet" och tyckt det varit jättekonstigt att de skulle vilja göra en sån och att någon skulle vilja köpa en för att stötta dem nu :crazy:O_o

En ridsportsaffär känns mycket rimligare :o:rofl:

Hoppas det inte blir en caia-besvikelse bara med en grimma storlek shettis, hovkrats och mankam som utfyllnad..

Jag har varje gång läst det som en förkortning på "svenska ridsportförbundet" och tyckt det varit jättekonstigt att de skulle vilja göra en sån och att någon skulle vilja köpa en för att stötta dem nu :crazy:O_o

En ridsportsaffär känns mycket rimligare :o:rofl:

Hoppas det inte blir en caia-besvikelse bara med en grimma storlek shettis, hovkrats och mankam som utfyllnad..
Med tanke på hur liten kalendern ändå är känns det ju svårt att få ner så mycket annat 😅 nån burk hovolja, hästschampo möjligen.

Jag såg att det innehöll något från Ariat, så jag gissar på tävlingsstrumpor i strl one size, men det stillar tyvärr inte mitt begär! :rofl:
Ja jag gissar också på strumpor, kanske nån tunn flughuva, gummisnoddar och pälsglans/schampo/hovfett. Tyckte att kalendern kändes dyr, men blir spännande att hålla koll på sociala medier för att se vad som är i. För att undersöka inför nästa år liksom...

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur