Finns det någon möbel-kalender?
Helt klart dags att investera i ett större/ett till köksbord
Två till säger jag så katten får ett eget
Ni vill verkligen ruinera migMkt bra poäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon möbel-kalender?
Helt klart dags att investera i ett större/ett till köksbord
Två till säger jag så katten får ett eget
Ni vill verkligen ruinera migMkt bra poäng
Nej nej, det är bara att vi verkligen bryr oss OM dig. Och katten. Och kalendrarnaNi vill verkligen ruinera mig
Tack för tips! Jag slutade vela och beställde en därifrån på studs
Oj, nu känner jag mig lite ansvarig om ni inte tycker om det.Jag med Känner igen att jag varit inne och tittat på den tidigare, men nu kände jag att jag behövde skärpa mig och få iväg en beställning Säkrade upp med att beställa några extra praliner så att jag inte råkar öppna första luckan direkt den kommer eller så (extra plus för att de inte skickas än på några veckor tror jag )
Det är choklad, så fel kan det inte bli Det var faktumet att jag heter Johanna och att jag tilltalades av tanken på att ha en kalender där det står "Johannas choklad" som sealed the deal. Ångrar lite att jag inte köpte en ask med några vid-sidan-av-praliner pecis som nejlicaOj, nu känner jag mig lite ansvarig om ni inte tycker om det.
Men förra året tyckte jag t o m de typer av praliner jag inte brukar gilla (sprit- och kaffe-smaker) var helt ok då det ändå var så hög kvalitet, så jag är inte jätteorolig.
Och nej, de skickas nog inte än.
Det är choklad, så fel kan det inte bli Det var faktumet att jag heter Johanna och att jag tilltalades av tanken på att ha en kalender där det står "Johannas choklad" som sealed the deal. Ångrar lite att jag inte köpte en ask med några vid-sidan-av-praliner pecis som nejlica
Åh, snyggt att ha en kalender med sitt namn!
Oj, nu känner jag mig lite ansvarig om ni inte tycker om det.
Men förra året tyckte jag t o m de typer av praliner jag inte brukar gilla (sprit- och kaffe-smaker) var helt ok då det ändå var så hög kvalitet, så jag är inte jätteorolig.
Och nej, de skickas nog inte än.
Åh, du får rapportera! De jag ätit är ganska barnsliga i smaken. Sött och smörigt och mjölkigt. Mycket tillfredsställande.Men vad roligt att du säger det, jag har spanat på den och råkar ha presentkort på ett ställe där den finns i lager så ska definitivt köpa. Förhållandevis lågt pris ju!
Jag som bor ensam med tre matbord (fråga mig inte varför) borde då ha iaf 10 kalendrar.Helt klart dags att investera i ett större/ett till köksbord
Jag har varje gång läst det som en förkortning på "svenska ridsportförbundet" och tyckt det varit jättekonstigt att de skulle vilja göra en sån och att någon skulle vilja köpa en för att stötta dem nuTROR NI INTE att Svensk Ridsport väljer just I ÅR att släppa en kalender?!
I år, när jag behöver lägga alla mina pengar på trista saker som isolering och byggmaterial.
Så praktiskt när man vill äta buffé till frukost, lunch och middagJag som bor ensam med tre matbord (fråga mig inte varför) borde då ha iaf 10 kalendrar.
Med tanke på hur liten kalendern ändå är känns det ju svårt att få ner så mycket annat nån burk hovolja, hästschampo möjligen.Jag har varje gång läst det som en förkortning på "svenska ridsportförbundet" och tyckt det varit jättekonstigt att de skulle vilja göra en sån och att någon skulle vilja köpa en för att stötta dem nu
En ridsportsaffär känns mycket rimligare
Hoppas det inte blir en caia-besvikelse bara med en grimma storlek shettis, hovkrats och mankam som utfyllnad..
Eller olika bord för varje måltid.Så praktiskt när man vill äta buffé till frukost, lunch och middag
Ja, en riktigt stor miss där. Har nog skadat varumärket en del.Caias måste för övrigt vara den minst prisvärda kalendern någonsin? Snacka om dålig publicitet för märket.
Med tanke på hur liten kalendern ändå är känns det ju svårt att få ner så mycket annat nån burk hovolja, hästschampo möjligen.
Ja jag gissar också på strumpor, kanske nån tunn flughuva, gummisnoddar och pälsglans/schampo/hovfett. Tyckte att kalendern kändes dyr, men blir spännande att hålla koll på sociala medier för att se vad som är i. För att undersöka inför nästa år liksom...Jag såg att det innehöll något från Ariat, så jag gissar på tävlingsstrumpor i strl one size, men det stillar tyvärr inte mitt begär!
Nä förresten, jag ändrar mig. Den här är faktiskt värreCaias måste för övrigt vara den minst prisvärda kalendern någonsin? Snacka om dålig publicitet för märket.
Nä förresten, jag ändrar mig. Den här är faktiskt värre