Adventskalendertråden 2021

Åh herregud vad plågsamt det var att titta på! Nu ska jag in och läsa kommentarerna på videon :sneaky:
Jag blir likdom bara argare ju mer jag tänker på den där kalendern, så nonchalant av chanel att slänga ihop en massa skräp och kalla det kalender.

Men jag blir också lite glad av att tänka på det. I fjol var första året jag hade en beautycalendar (look fantastic) och jag blev så nöjd så jag tog en i år också. Jag har efter det varit lite nojig, tänkt att om jag hypat upp det för mycket nu och blir besviken i år... men så tänker jag på chanels kalender och tänker "det kan f*n inte vara sämre än det där iaf" 😂:rofl:

Nu börjar det närma sig med våra chokladkalendrar. :d

B7163375-B7C9-455C-B0EA-633F7FC5CF47.webp

Ni som har kalendern från mymuesli, har ni haft den tidigare eller iaf ätit deras gröt nångång?
Jag äter nästan alltid gröt till frukost, men då havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk. Är dock lite sugen på deras, men kommer jag gilla den? 🙈 :cautious: För de hade ingen müsli kalender va?

Ni som har kalendern från mymuesli, har ni haft den tidigare eller iaf ätit deras gröt nångång?
Jag äter nästan alltid gröt till frukost, men då havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk. Är dock lite sugen på deras, men kommer jag gilla den? 🙈 :cautious: För de hade ingen müsli kalender va?
Jo visst fanns det müsli-kalender?
Jag är väldigt sugen men det är rätt dyrt.. hmm...

De har en muslikalender och det verkar vara 100 kr rabatt på den just nu också ;):angel: https://se.mymuesli.com/gifts/christmas/adventcalendar-muesli-21

Jag äter varken gröt eller musli särskilt ofta men har varit inne och sneglat bara för att så många andra verkar vara så nöjda med sina och det ser så mysigt ut :laugh:

Johooo, de har visst en müslikalender! Jag har köpt den :D Jag gillar inte alls gröt men älskar müsli och vad jag sett på innehållet tror jag att det blir en fullträff!

https://www.coolstuff.se/kalender/adventskalender/mymuesli-muslikalender-pid-18124

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka