Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir likdom bara argare ju mer jag tänker på den där kalendern, så nonchalant av chanel att slänga ihop en massa skräp och kalla det kalender.Åh herregud vad plågsamt det var att titta på! Nu ska jag in och läsa kommentarerna på videon
Jo visst fanns det müsli-kalender?Ni som har kalendern från mymuesli, har ni haft den tidigare eller iaf ätit deras gröt nångång?
Jag äter nästan alltid gröt till frukost, men då havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk. Är dock lite sugen på deras, men kommer jag gilla den? För de hade ingen müsli kalender va?
Ni som har kalendern från mymuesli, har ni haft den tidigare eller iaf ätit deras gröt nångång?
Jag äter nästan alltid gröt till frukost, men då havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk. Är dock lite sugen på deras, men kommer jag gilla den? För de hade ingen müsli kalender va?
Johooo, de har visst en müslikalender! Jag har köpt den Jag gillar inte alls gröt men älskar müsli och vad jag sett på innehållet tror jag att det blir en fullträff!Ni som har kalendern från mymuesli, har ni haft den tidigare eller iaf ätit deras gröt nångång?
Ni som har kalendern från mymuesli, har ni haft den tidigare eller iaf ätit deras gröt nångång?
Åh, herregud!De har tre kalendrar, en med gröt, en med müsli och en ”blandad” https://se.mymuesli.com/gifts/christmas/adventcalendar-deluxe-21
Det är väl ingen dålig sak?Men gud vad mycket choklad det verkar vara i müsli kalendern.
Jo, i müsli är det det.Det är väl ingen dålig sak?
Det är väl ingen dålig sak?
Det är anledningen till att jag inte köpt den i år. Vill inte ha choklad och socker i frukosten. Senare på dagen går det såklart fint.Men gud vad mycket choklad det verkar vara i müsli kalendern.