Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Vill allt som jag, så har jag med en lite 12:a hemma till våren när han lämnar mamma. Vill ha något lite större än miniatyrerna med så vi kan tävla lite i framtiden. Vågar inte säga mer för ens jag prata med uppfödaren, men fått svar på mail att han finns kvar och hon tyckte det lät super som jag hade att erbjuda iaf
Hmm.. Bilder ja.. har lite bilder. Men inga bra nya *slarv*
Får fota gänget idag så får ni färska bilder
Hälge fick i alla fall hippotrim för sin "tennisboll". Hon ville inte skära bort den utan se om den går ner av sig själv. Hon sa att den kändes lös och vätskefylld och inte så att naveln går in i den utan bara en lös svullnad. Han skötte sig så fint både när hon stack och tog blodprov samt gav första sprutan. Vi valde dock pasta, lättare för oss att ge. Vi stod på betet och han var en .. matte stolt över sin stora lurv! Vi ska bara hålla lite koll så han inte utvecklar feber mm men hittills har han varit pigg och kry så hon tror inte det är så allvarligt
Ett mycket imponerande föl, han må vara en dåre, men här finns det pondus och hingstkaraktär redan.
Beroende på korrekthet och stam i övrigt, skulle detta kunna var ett hingstämne. Skulle vara fint med en Chirlon-son sent omsider.
Den som möjligen kan matcha detta i 12ornas tråd är Grädde.
Ett mycket imponerande föl, han må vara en dåre, men här finns det pondus och hingstkaraktär redan.
Beroende på korrekthet och stam i övrigt, skulle detta kunna var ett hingstämne. Skulle vara fint med en Chirlon-son sent omsider.
Den som möjligen kan matcha detta i 12ornas tråd är Grädde.