Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hon inte börjat släppa kollen på den lilla än eller springer hon efter hela tiden när den lilla springer ? De brukar ju släppa det ganska snabbt och mest hålla ett öga på dem på håll.
Iom att fölis är så liten så kan du ju ganska enkelt begränsa Stella men inte fölis genom att göra en mindre hage i hagen med bara en tråd uppe som fölis utan besvär kan springa under men som hindrar Stella. Men det vill ju då till att hon har släppt lite på kollen och är ok med att fölis härjar runt även en bit ifrån henne annars kommer hon ju spränga tråden och följa med. Tror du verkligen det är bra att ha dem ute dygnet runt min känsla säger att det är bättre att hon får vila benet inne på natten sannolikt kommer hon inte alls att slappna av och lägga sig om de går ensamma ute hon måste ju skydda sitt föl. Kan du inte helt enkelt hålla Stella en stund när du tar ut dem så att fölis får rasa av sig ?
Kl
Min fölunge börjar också bli rund och även om hon fortfarande är liten så växer hon i alla fall. Men jag undrar om något blev fel på skicket det måste var någon hopphingst och inte Insterburg som är pappa för det är otroligt vad hon ska hoppa över allt
Tack kickiH!Insterburg är ju på fädernet släkt med den dubbla OS-medaljören i hoppning Abdullah som även vann WC-finalen 1984.
http://www.youtube.com/watch?v=MkvVneuN9g8