Nu är det officiellt sommarlov för min lille smörkola. Han ska få chilla till åtminstone början på september då vi ska jobba vidare med inridningen!
Han är sjukt fin
Min 12:a går också på bete tillsammans med sin kära mor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det officiellt sommarlov för min lille smörkola. Han ska få chilla till åtminstone början på september då vi ska jobba vidare med inridningen!
Vet inte om frågan kommit upp tidigare men nu har Lona vilat nästan exakt 4 veckor helt. Det är mycket humör och attityd i henne och jag känner att jag måste börja jobba med henne nu, ledarskap, tömkörning och promenader. Var gör ni med era hästar, vilar dom helt? rider ni?
På vilket sätt är han odräglig?Murre är också ganska odräglig för tillfället. Jag kommer försöka rida/tömköra ordentligt regelbundet nu i 2-3 veckor, helst varje dag. Sen ställa av och låta stå i 2-3 veckor (börjar nytt jobb så passar bra med det ). Så som det har blivit nu, när ridning, jobb från marken och vila har blandats (typ 3-4 aktiviteter/vecka) har mest gett mig en frustrerad och pigg häst som inte kan koncentrera sig.
På vilket sätt är han odräglig?
Vet inte om frågan kommit upp tidigare men nu har Lona vilat nästan exakt 4 veckor helt. Det är mycket humör och attityd i henne och jag känner att jag måste börja jobba med henne nu, ledarskap, tömkörning och promenader. Var gör ni med era hästar, vilar dom helt? rider ni?