Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hon ser trevlig ut Stooor galopp! Skönt att Hollie hann komma ur växtfasen. Silhouette är i växtfas nu och vi går testet på söndag. Visaren var här igår för att testspringa med henne. Hon orkade inte länga sin trav utan föll över i galopp direkt. Nåja, vi får se det som ett delmål i hennes utbildning. Räknar inte med några höga poäng, men det ska bli roligt att ha genomfört det, eftersom jag känner att hon är väl förberedd.
@lo Jag som inte är insatt alls, vad är det för utsällning? på riks? haha Jag som inte hinner visa min 3åring på 3års är väldigt sugen på att få honom bedömd på annat vis, det borde väl gå?
Welsh Riks, den största Welshutställningen vi har här i Sverige
Den går på Axevallatravbana i år. Jag har ingen aning om hur det ser ut med möjlighet att visa stora hästar faktiskt. Jag har levt i ponnyvärldsbubblan alldeles för länge tror jag
Häftigt, kanske något man borde åka och kolla på bara för att! Jag har levt utanför utsällningarnas ramar alldeles för länge därför kan jag inget om det där
@Charlottee Galoppen ser så stor och fin ut
@_Zacke_ Jag tycker ofta att ett rakt med fasta ringar funkar väldigt bra på unghästar. Det ligger lugnt och stilla i munnen på dem.
Nu är det bestämt att min tjej åker i väg i sommar för träning inför utställning och treårstest där hon även kommer att visas för införande i kvalitetsboken. Det blir min första sommar utan häst på evigheter och min första betalda semester. Vad göra på semestern utan häst??
Är det förresten någon av er andra welshägare (kanske någon av er andra också för den delen) som har tänkt att åka ner och titta på eller visa häst på Riks i sommar?
@phie @_Smulan_ @Lowri (någon jag har glömt?)
Vad kul!!! När går ert treårstest?
Hollie ska ju ha semester hela sommaren så jag blir "nästan" hästlös. Jag skaffar valp istället bra tidsfördriv att plocka bajs o torka kiss
@Evolution men NEJ vad trist med ringorm!!!! Synd med visningen framför er, så fin häst, tror också att det blir svårt att komma iväg för er nu... vilket datum är ni anmälda till?
@Charlottee Galoppen ser så stor och fin ut
@_Zacke_ Jag tycker ofta att ett rakt med fasta ringar funkar väldigt bra på unghästar. Det ligger lugnt och stilla i munnen på dem.
Nu är det bestämt att min tjej åker i väg i sommar för träning inför utställning och treårstest där hon även kommer att visas för införande i kvalitetsboken. Det blir min första sommar utan häst på evigheter och min första betalda semester. Vad göra på semestern utan häst??
Är det förresten någon av er andra welshägare (kanske någon av er andra också för den delen) som har tänkt att åka ner och titta på eller visa häst på Riks i sommar?
@phie @_Smulan_ @Lowri (någon jag har glömt?)
@lo Jag som inte är insatt alls, vad är det för utsällning? på riks? haha Jag som inte hinner visa min 3åring på 3års är väldigt sugen på att få honom bedömd på annat vis, det borde väl gå?
@Evolution men NEJ vad trist med ringorm!!!! Synd med visningen framför er, så fin häst, tror också att det blir svårt att komma iväg för er nu... vilket datum är ni anmälda till?
@Evolution Ringorm är ju PISS! Blä, vad trist! Har han fått det nu när han varit borta på utbildning? Det andra stallet här på gården hade det för två år sedan, vi klarade oss som tur var. Har knappt något samröre med varandra. Men ja, jag minns hur deras hästar såg ut och vilken jäkla sanering de fick göra av ALLT. Riktigt tråkigt på din fina häst