@Victovie Jag vill också se!
Det är lite roligt att vi kanske hade kunnat vara här med varandras hästar, om det inte hade blivit som det blev @Lowri. Känns extra roligt att få följa och se vad som händer med henne eftersom jag själv fastnade så mycket för henne och gärna hade tagit med mig båda två hem.
Jag har släppt irritationen över treårstestet, men känns tråkigt om det inte bli av nu. Återstår att se om de jag pratat med tidigare i år fortfarande har möjlighet att ta emot henne, om inte så blir det inget treårstest för vår del heller. Har däremot hittat en tjej som vill hjälpa mig att sitta in henne i sommar så det blir iaf av!
Hon kommer alltid och möter i hagen, har aldrig tidigare träffat en häst som är så positivt inställd till människor som den här är. Hon vill alltid vara med så fort någon visar sig.
Ja världen är bra liten ibland!
Kathe är verkligen en supergo häst. Nu ska vi bara lära känna varandra, och hon ska bli trygg i sin nya miljö. Bara gå in och ut ur stallet är ett litet projekt. Får använda lite draghjälp med boxgrannen, hon tänker väldigt mycket bakåt. Vill gärna backa och lätta fram. Vi har en del att jobba på som sagt