Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När kommer ni låta era 12r gå på sommarvila/bete?
Vad roligt att så många ska åka på 3-års. Men på Lördag gäller det, då bestämmer jag mig för om jag ska ha 12:an eller inte. Så vi får se om jag presenterar henne här eller inte Har dock fastnat för henne nu så det är nog svårt att säga nej till henne och låta henne göra någon annan lycklig
Har alla här redan galopperat uppsuttet?
Jag har inte ens suttit på min. Inte ens hängt på henne faktiskt. Även om hon växt ser hon ut som en ofärdig unghäst som man blåst upp några storlekar. Rasen utvecklas långsamt och jag är fortfarande lite tung för att sitta på henne. Hon fyller 3 år första juli och jag har ingen brådska.Vad roligt att så många ska åka på 3-års. Men på Lördag gäller det, då bestämmer jag mig för om jag ska ha 12:an eller inte. Så vi får se om jag presenterar henne här eller inte Har dock fastnat för henne nu så det är nog svårt att säga nej till henne och låta henne göra någon annan lycklig
Har alla här redan galopperat uppsuttet?
Har bestämt mig för att ställa ut Storm i augusti så jag måste börja träna ordentligt!