Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit och tittat på min hos utbildaren idag. Är helt mållös Återkommer när chocken lagt sig
@AmyPond Uppstallning är bokat till min redan, gjordes i samband med anmälan
Ja jag vet inte om det är positivt eller negativt. Båda och kanske, eller mest positivt kanske.
Jag kände inte alls igen min lugna lilla häst, detta var en tävlingsmaskin. Han var het, superkänslig (på det bra sättet) och rörde sig som ja, jag vet inte hur jag ska beskriva. Helt enormt, det har verkligen kommit fram sådant jag aldrig sett innan. Fantastiska bakben har han och är så naturligt i uppförsbacke så det är löjligt. Hon som red bara satt blickstilla, han är väldigt ambitiös och bara vill vill vill.
Drivet har jag känt under ytan hela tiden men jag har liksom lagt locket på lite för jag är rädd att inte kunna hantera det, nu är locket av om man säger så och han har blommat ut ordentligt.
Detta i kombination med att den där lilla hömagen försvunnit och framhäver 7 mil långa ben gjorde inte saken värre.
Han såg helt enkelt ut som en riktig jäkla lyxhäst. Utbildaren säger att detta är en häst för svårklass och det ser ju jag också. Som utbildaren sa, en sådan här häst får man akta sig för att glömma bort åldern på, det finns inget stopp. Där han gick idag såg han ut som vilken 4-åring som helst som är väl framme.
Så ja, vad ska lilla jag med en sådan här häst till? Jag är rätt nervös över att få hem honom, är rädd att jag inte ska klara av att ta hand om allt och framför allt att jag ska förstöra honom. Fick frågan om jag blev ridsugen när vi var i ridhuset men jag bara kände Neeeej jag vågar aldrig sätta mig på den där, kommer paja alltihop. Känns inte som att jag förtjänar en sådan här häst. Framför allt är jag chockad att min lilla bebis har blivit detta kraftpaket.
Borde jag sälja och köpa mig nåt mer amatörmässigt är väl den tanke som snurrar mest i skallen just nu.
Och jag försöker blir medlem i asvh m.m... måste vara medlem innan anmälan till treårstestet kan göras. Jag fick bekräftelse på mail förra fredagen ... men har inte fått en avi att betala som skulle skickas direkt lr dagen efter.... jag har mailat en påminnelse men icke....? Vill ju kunna anmäla på måndag när mälardalen öppnar... för de som ska visa min vill ju gärna ha alla hästar på samma dag förstås. Hmm....
Näe så här står det..... Tack så mycket.Fick du inte någon avi via mail? Så har jag fått mina avier från dem de senaste åren.
Näe så här står det..... Tack så mycket.
>
> Ditt medlemskap är nu registrerat. En avi kommer att skickas till din e-postadress i kväll eller senast i morgon kväll.
>
> Med vänliga hälsningar
> ASVH
Ja det ska jag göra! Något galet verkar det ha blivit...Då tycker jag att du ska ringa kansliet på måndag och fråga vad som har hänt. Förhoppningsvis får du ett medlemsnummer som du kan använda vid anmälan.
Jag har varit och tittat på min hos utbildaren idag. Är helt mållös Återkommer när chocken lagt sig
@AmyPond Uppstallning är bokat till min redan, gjordes i samband med anmälan
Lex har tagit det lite lugn då vi har bytt stall för drygt två veckor sedan och jag är lite nojig över att överbelasta honom så att skadan i hoven kommer fram. Jag har i stället följt alla andras framsteg Idag blev det i alla fall lite löshoppning och jag tänkte börja rida honom igen under veckan. Jag ser verkligen fram emot det! Lex är otroligt valpig än och jag tror att han kommer att behöva tid på sig att bli klar men här och var glimrar han till vilket gör mig väldigt glad inför framtiden. Bjuder på kort film från dagens eskapader.
Ja jag vet inte om det är positivt eller negativt. Båda och kanske, eller mest positivt kanske.
Jag kände inte alls igen min lugna lilla häst, detta var en tävlingsmaskin. Han var het, superkänslig (på det bra sättet) och rörde sig som ja, jag vet inte hur jag ska beskriva. Helt enormt, det har verkligen kommit fram sådant jag aldrig sett innan. Fantastiska bakben har han och är så naturligt i uppförsbacke så det är löjligt. Hon som red bara satt blickstilla, han är väldigt ambitiös och bara vill vill vill.
Drivet har jag känt under ytan hela tiden men jag har liksom lagt locket på lite för jag är rädd att inte kunna hantera det, nu är locket av om man säger så och han har blommat ut ordentligt.
Detta i kombination med att den där lilla hömagen försvunnit och framhäver 7 mil långa ben gjorde inte saken värre.
Han såg helt enkelt ut som en riktig jäkla lyxhäst. Utbildaren säger att detta är en häst för svårklass och det ser ju jag också. Som utbildaren sa, en sådan här häst får man akta sig för att glömma bort åldern på, det finns inget stopp. Där han gick idag såg han ut som vilken 4-åring som helst som är väl framme.
Så ja, vad ska lilla jag med en sådan här häst till? Jag är rätt nervös över att få hem honom, är rädd att jag inte ska klara av att ta hand om allt och framför allt att jag ska förstöra honom. Fick frågan om jag blev ridsugen när vi var i ridhuset men jag bara kände Neeeej jag vågar aldrig sätta mig på den där, kommer paja alltihop. Känns inte som att jag förtjänar en sådan här häst. Framför allt är jag chockad att min lilla bebis har blivit detta kraftpaket.
Borde jag sälja och köpa mig nåt mer amatörmässigt är väl den tanke som snurrar mest i skallen just nu.