Jobbigt att han beter sig annorlunda än! Kan det vara magnesiumbrist?Hur går det för er, @border_kelpie? Hittade du någon passande sadel?
Jo det går sådär.. Max fortsätter att betee sig konstigt och har blivit helt skum? Men haft ute equteraputen 3 gånger och han blir ju bättre i kroppen för varje gång.
Men lånar sadel än så länge då jag håller på att sätta igång max efter 1 månads vila.
Vill verkligen flytta Max till ett annat stall där dom inte går i sjukhagar! Men kollat på kanske 7 olika stall och alla har små hagar..
Måste nog flytta om jag ska kunna få ordentliga hagar och ute tider
Tyckte att min blev mer tittig och reagerade större på läskiga grejer än innan, började ge honom extra magnesium iom hans diagnos (ska tydligen vara bra, trots tillräckligt enligt analys och sådär) och tycker nog han blivit mer som innan igen Men kan ju va annat med såklart!
Tråkigt att du inte hittar nåt annat stall du får la flytta upp till oss andra i Skaraborg
Kl!
Var iväg och tränade igen idag, gick bättre men jag är gärna där och fipplar med tyglarna när jag inte ska. Hästen min fick återigen beröm för att vara lättlärd och trevlig. Men bekväm det är han ju dock inte ensam om....
Kollade även in lösdriften och har bestämt mig för att flytta dit, ska bli skoj att stå på ett ställe där dom andra också håller på med western! Men tråkigt att flytta från alla i stallet, fast det är nära så jag får la rida och hälsa på!