Tack !@sassiball Tar och grattar dig här också =D
Vad kul att det gick bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack !@sassiball Tar och grattar dig här också =D
Vad kul att det gick bra!
Vad roligt! Hon är lika fin som vanligtVi har också varit ute på äventyr i helgen, första gången innanför dressyrstaketen
På framridningen tänkte jag att det var dömt att misslyckas och övervägde att strunta i det. Hon var så jäkla laddad att jag inte kunde lägga på skänkeln utan att få åka rodeo en sväng, men sen taggade hon ner och skötte sig ypperligt på banan och bjöd på en väldigt fin känsla Mycket fina lovord från domaren med som gillade henne skarpt, väldigt roligt att höra.
Jag måste bli stadigare och mer bestämd i min ridning, får jag bara ordning på styrkan i min egen kropp så kommer det nog att kunna bli riktigt bra. Men det går framåt, så jag har goda förhoppningar Träna träna!
Några bilder från framridningen
Tack snälla! Och grattis till er vinst!Vad roligt! Hon är lika fin som vanligt
Er kommer jag ihåg! Kul att du hittat tillbaka (eller om jag läst om er i en annan tråd, kanske?). Hon är jättefin, din flicka!Jag kikar in här lite ibland jag med. Jag har en 10:a som heter Älga och just nu stå hennes utbildning lite still. Jag fick bebis för två veckor sedan och har inte ridit henne själv på 2 månader nu. Men jag försöker tömköra henne så mycket jag kan och stallägare försöker rida henne 2 ggr i veckan ca. Jag har som mål att vi ska starta både någon dressyr och någon hoppklass i år. Hon är väldigt efter i utbildningen och vi rider henne nu som en 4-5 åring ungefär. Men det går sakta men säkert framåt!
Åh härligt!! och hoppas smärtan ger med sig helt snartHEJA ALLA, VAD NI ÄR FINA OCH DUKTIGA SÅVÄL TVÅ- SOM FYRBENINGAR!!! Ingen nämnd ingen glömd. Denna tråd ligger mig så varmt om hjärtat. Våra fina tior!
Jag har ridit idag!!! Jag har varit oförmögen att rida på en och en hakv månad pga. smärta och 2 kirurgiska ingrepp m.m.
Hästen har blivit motionerad på lina och förra veckan kunde jag själv tömköra ett par pass.
Men idag satt jag upp och det gick BRA! Det gjorde inte ont att sitta till häst, däremot känner jag ju av försöken till att aktivera bålmuskulatuen, men det var en hanterbar smärta så det är bara att träna på, för bålstabilisten behövs ju liksom... Jag skrittade ut på en ... något... stallmodig donna, men det var SÅ härligt. Det blev några varv i galopp på banan när vi kom tillbaka också. Ungefär så här såg vi nog ut; Hästen: Jag:
Alltså förra veckan var för mig katastrof med hunden som togs bort akut, vår shettis fick vi också ta bort och igår tillbringade vi x antal timmar med att leta liten förrymd ponny som gått igenom tråden och testade på skogarna i Härlunda.
Vi var och hämtade honom, var med vid ihopsläppet och efter ett tag så lämnade vi dem ifred varpå han helt sonika passade på att smita ut.
Fick reda på att han är en 2010 så tänkte jag kunde presentera honom här
Vår nya lilla sällskapsponny som vi lånat ett litet tag framåt Darko