Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till tråden! Vad fina ni är
Sally är ett helt vanligt SWB, efter Okeanos med morfar Juventus. Hon har varit min sedan 2012 när jag sålde min egen uppfödning 2010 (
TackVälkommen till tråden! Vad fina ni är
Hon ser verkligen taggad ut och som att hon har superkul. Härligt att se!Japp då var första träningstävlingen avklarad
70cm gick som smort. Framridning med bara 3-4 bocksprång, Framhoppning samma där inne på banan startade hon med att studsa då ponnyn (ja ponnyn var typ bara söta ponnyer där) vart superpigg och laddade som hejsan och for så Femke hoppade så jag fick ryta till.
Domaren tyckte det var en bra ide att vi skulle vara själva på banan
Följde planen trav runt Femke tog själv tag i hindren och bjöd på galopp. På hinder nummer ett så sparkar vi bakut, landar gör samma sak sen gick hon som tåget. Roligt med en häst som taggar till och tar tag i hindren
Så nu anmäler vi oss till 80 i Falköping och gör samma sak. Galopp på linjer annars är det trav. Ska se om jag kan tänka mig att ladda upp filmen men det är inte mycket att se. Hon hoppar i alla fall utan spänningar.
Så nu laddar vi om för Falköping den 29/4
Välkommen till tråden. Ni är så fina! På huvudbilden är hon lite lik min, tycker jag. Jättesöt!
Sally är ett helt vanligt SWB, efter Okeanos med morfar Juventus. Hon har varit min sedan 2012 när jag sålde min egen uppfödning 2010 (
Hoppas det inte visar sig vara något allvarligt, om det skulle vara nåt.Jag funderar på att dra iväg min häst till helsingborg djursjukhus för en ordentlig genomgång då jag verkligen vill utreda så att han inte har ont någonstans.
TackVälkommen till tråden. Ni är så fina! På huvudbilden är hon lite lik min, tycker jag. Jättesöt!
TackRiktigt tjusiga =D
Och välkommen till tråden.
Äsch! Så klart att hon är söt oavsett! Det gör henne bara ännu mer speciell ju .Tack
Vänder man på henne är hon väl kanske inte lika söt , enligt andra, hon har bara ett öga och jag är väl lite fånig som bara visar "ögonsidan" men i min värld är hon väldans vacker trots bara ett öga
Äsch! Så klart att hon är söt oavsett! Det gör henne bara ännu mer speciell ju .