@KrullTroll Såg er allt på Insta vad har ni hittat på? Dags att uppdatera oss här i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å, TACK!Lycka för dig att ha en bra grundsits !
Jag tycker det är bra med en positiv tränare, man behöver det. Och din häst är ju supersnygg så tränaren har helt rätt
Fendi fick lite gräs idag efter dressyrträningen.
Ja det är toppen men lite meck eftersom ponnyn fick fång förra våren så det är väldigt restriktivt med gräs för hennes del. Fendi ska inte heller ha för mycket, så smärt som hon är nu har hon nog aldrig varit tror jag.Men vilken lyx med grönt gräs!
Vad roligt med pay and jump, hoppas att det går bra!Japp då är vi anmälda till vår första pay and jump. Hela 70 cm
Meningen är att vi ska trava runt och hoppas få bjudning. Sen är det mer en miljöträning så det blir spännande. Den går av stapeln den 14 april långfredagen.
Nu på tisdag är det hoppträning och det ser vi fram emot även om man bara får hoppa lågt.
Vad ni är duktiga ! Jag blir grymt imponerad!@Tualma din nye tränare låter som den jag nu börjat rida för. Man får kämpa, det är jobbigt, men på sikt tror jag det hjälper, i alla fall för vår det.
Kommit hem från vår första tävling, blev 3:a i LB:n. Jättestolt över min kloka, snälla häst som bara kämpade på trots att hon var märkbart trött sista klassen.
Hihi, jag känner igen känslan "varför gör jag det här" men så bra att du vågade och det gick ju bra!Jag var ju iväg på pay and jump idag, skulle hoppa 60 cm men det blev att jag hoppade både 60 och 70 istället.
Precis innan 70 trodde jag att jag skulle dö, VARFÖR ska jag ge mig på detta? Fick ett stopp på första hindret (helt mitt eget fel, nervositeten tog över!) men sedan gav jag mig tusan på att göra mitt bästa och var felfri resten av rundan! Så glad att jag vågade (tack vare mina underbara vänner som var med som hästskötare och support ).