10:orna del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 10:orna del 6

Men va!? Vart är du tjock? Såg du inte bilden jag la in? Jag bär på betydligt fler onödiga kilo än dig (aida, som också var med i den där vikttråden och "råkade" halka ut igen)
;)

Ser fint ut! Vill se film! :D
 
Sv: 10:orna del 6

Jag lovar att det finns där!!! Jag fotade jättemånga bilder ur filmen och valde medvetet den som såg minst hemsk ut!
Tuttarna ser enorma ut och befinner sig ungefär en halvmeter längre ner än de ska! Och i rörelse så guppar de upp och ner som på en gammal ko!!!
Sedan korvar resten av kroppen ihop sig :D
Tack iaf!!
Jag måste smälta detta en stund innan jag delar med omvärlden.
Kanske imorgon.......
 
Sv: 10:orna del 6

Jag har inte ens redigerat den eller vad man gör eller öppnat ett youtubekonto ens. Så även OM jag vågar visa den, så måste jag mecka lite först :)
 
Sv: 10:orna del 6

Klart du vågar visa den! Här är vi snälla! :D

Är väldigt nyfiken på filmen då bilden som sagt såg hemskt trevlig ut! :)
 
Sv: 10:orna del 6

Jag måste faktiskt säga att ni stärker ens självförtroende här inne :)
Ska se om jag får till det med filmen ;)
 
Sv: 10:orna del 6

om du anser att du är för tjock för att visa film, så kommer jag aldrig visa bild eller film där jag syns då jag är betydligt större.

tycker din bild är jätte fin
 
Sv: 10:orna del 6

Tack så jättemycket!!
Det där handlar ju mest om sin egen självbild.
Jag tänker inte så om andra.
Men har svårt att förlika mig med den bilden av mig själv.
Men jag har alltid haft väldigt höga krav på mig själv och tycker tex att jag rider som en kratta, sedan blev det liksom för mycket att krattan inte såg ut som jag ville ;)
 
Sv: 10:orna del 6

Knapplånar mig själv :)

Vad har ni för erfarenhet av mjölksyra hos era hästar?
Har hört att det är väldigt vanligt i denna ålder.
 
Sv: 10:orna del 6

Jag bjuder på en stillbild iaf.
Där ser ni inte hur mina lösare kroppsdelar rör sig iaf :D
2m677kx.jpg

Det ser jättebra ut tycker jag! Angående tjockhet så reagerade inte jag i alla fall, jag väger själv 10 kg mer än vad jag borde men det måste ju vara tillåtet att utöva en sport för det?!

*kl*

Adrielle har vilat 3 dagar nu för jag har helt enkelt haft för mkt att göra med representation på jobbet. Ska dock prova en ny tränare på söndag och så har jag tagit mig i kragen och anmält mig till löshoppning på ett annat stall så det blir vår första utflykt. Jag får lite "nervösont" i magen bara jag tänker på det....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 764
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 960
Senast: Hyacinth
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 501
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 479
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp