Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knapplån
Det här har vi gjort idag!!
Pay & Jump! Jag är så stolt över honom! Allt var nytt och han var lite spänd, men skötte sig kalasbra och vi tog oss runt felfritt, mega-lågt såklart men ändå! De hade ordnat så himla bra, musik, speakers och allt var precis som en vanlig tävling, superbra träning verkligen! Så nöjd med min lilla häst, nu är vi på gång!
Jasså,jag jag tänkte väll....
Ja,det är kul att se framsteg,hoppas musklerna kommer och hullet landar snart också...
Ska strax och kika på en stallplats iaf,har ju i dagsläget inget alls till honom (därav han står där "tills vidare") så förhoppningsvis kan detta vara något. Dock så blir han kvar där endå ett tag i utbildningssyfte. Men jag hoppas så på denna plats nu,var dessutom skammligt billigt,trodde hon hade missat en nolla!
Idag¨åker vi till Tornell för att se vad det är för fel på hästen! Nervös!!!!!!!!!!!!!!!!
Till er alla vad har ni för stall plats ? Inakodering i stort/litet stall eller kanske eget?