Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt skitpass här idag...
Hennes hagkompis var inne samtidigt i ridhuset och det började bra, hon var stencool och kändes superfin i uppvärmingen! Tyvärr så filmade vi inte då... För sen hann vi inte längre innan det kom in 3 st till som skulle rida och tömköra (en vardag mitt på dan liksom.. jobbar inte folk ) Hade nog gått bra om det inte var för att de även hade med sig en sabeltandad pudel, som de parkerade på en stol i hörnet, tillsammans med ett hästätande barn!
Trots att hon fick glo, gå fram och titta närmare, säga hej osv så kunde hon inte gå i närheten av dessa hemskheter och nära innebar 2/3 av ridhuset På HELA resten av passet. Spänd som en stålfjäder och med en handbroms i vardera hov Kan nu också kicka mot skänkeln, bocka mot pisken och ignorera matte fullständigt.
Som kaka på bullen så höll jag på att flyga av efteråt. Vi skulle skritta av ute och min kompis gjorde ett 10-mässigt magplask i en snödriva bakom oss. Rozalie svarade med att göra en dubbel capriol som hade gjorde österrikarna gröna av avund!
Filmen tänker jag inte visa! fyfasen... Men en stillbild från en kortare sekvens där hon spände av lite får ni se. Bortse från mig, kan jag skylla på att jag rider lätt? Hon har nog loppor i manen med
Jag längtar efter ett lugnt avspänt pass där det bara flyter!