Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska jag ge mig? Klart att det går bättre för en välmatchad häst på treårstestet. En välförberedd häst presterar mycket bättre.
Du vet att det inte är tillåtet att ha två nick på forumet va ? Känns det inte dumt att sitta och prata i egen sak i tredje person ?
Om hästen går treårs en vecka in i maj och sedan rids den 2 juli, hur lång vila får du det då till ???
Jag kan lova dig att det inte är dubbelnick. Vilken löjlig grej att ta till bara för att någon håller med någon som du anser har fel.
Han stod direkt efter treårs testet i maj, hela juni och nästan hela juli. Började skrittas i slutet av juli. Jag vet att det är så då jag ser hästen varje dag. Men jag kanske har fel, eftersom du som vet allt tydligen vet mer än mig som ser hästen hela tiden...
Men jag tänker inte fortsätta diskutera med en som bara är så himla självgod som du är. Hästen gick bra på treårs testet, bättre än din, det är kanske det som svider....
Inte är det något dubbelnick. Finns fler som inte tycker som du. Du får ha dina åsikter om att hästen är sönderriden eller kommer att bli. Men du har ingen aning om hur vardagen ser ut för den här hästen. Så att uttala sig om det är löjligt. Nu kommer jag inte att skriva mer i sen här frågan. Jag har sagt det jag vill.
Nu är det så att väldigt många tycker att denna tränare är mycket kompetent. Det tycker jag åxå. Har sett henne träna ett antal ekipage på ett utmärkt sätt. Spännade att det kan bedömmas på några filmsnuttar hur hästen tränas.
Hon är Super snäll när jag håller på med henne något ryck ibland men det är inte specifikt på h.f. utan förekommer på alla fyra. Vart ju rätt långt förra gången men det var inga problem för hovis att ta upp h.f när han kom, var inga problem att ha benet i normal "skoställning" när han kollade så att skon var slagen i rättvinklar utan reaktionen kom direkt när han börja spika i sömmen.
Men ska prova det du föreslog Gylle å se om jag får fram reaktionen iaf
Tackar för tipsen man blir lite lätt låst i tankarna när det går såhär illa