Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min lille pöjk när han longeras. Lugn, bara första sekundrarna är filmade av mig
http://www.youtube.com/watch?v=-_mwy_1MrTU&feature=youtu.be
*kl*
Har funderingar på att sätta igång med Juno igen under nästa vecka. Han är nu barfota och har toppenfina hovar. Min tanke var att han skulle vinterskos komplett med sulor och fyra brodd i varje men funderar på om det kanske är onödigt? Vi har massor med snö och han kommer bara ridas ute. Hur hade ni resonerat?
Så jag litar nog mer på de som säger att jag är jätte duktig, och har så himla lydiga och välbalanserade hästar, som faktiskt har sett mig irl.
Alltså, vad i hela friden ska detta föreställa? . Maken till ansvarslöst beteende har jag nog aldrig skådat. Och sen skriver du att du använder hunden som nån sorts försökskanin så att hästen ska lära sig att bli lugn och trygg. VA??? Jag tycker helt ärligt inte att du förtjänar att behålla hunden utan att du ska sälja den till någon som som värnar lite mer om dess väl och ve. Det är verkligen inte ofta jag upprörs över inlägg på det här forumet men detta var bara för mycket!!