Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur fungerar han med brems?
*KL*
Oj vad alla har kommit långt med sina småttingar!!
Inte bara insittning, utan även ridning i alla 3 gångarter.
Så långt har inte jag kommit, har planerat in att "upp och hänga" lite nu inom snar framtid. Dvs så snart jag har någon som kan assistera mig.
Tycker att han ser ut till att vara inne i en tillväxtfast igen och är ca 5 cm högre i bakkärran för tillfället. Av den anledningen hade jag egentligen inte tänkt rida honom nu. Men det kanske inte spelar så stor roll? eller?
Hur är det med era hästar, ni som rider in nu, ser de jämna ut i kroppen eller växer de också?
Hur har ni tänkt er upplägget?
Rida in alla 3 gångarter nu, sen vila till jan el. feb?
Hur länge/mycket har ni tänkt rida nu dvs hur ser ert upplägg ut?
kl
Vi har lite "mellantid" jag och Moa (nytt smeknamn på Lamour) Ska hämta sadel i helgen och sen ska hon ridas åtminstone i styrbar trav innan det blir för kallt. Löshoppas är oxå planen men där har vi lite issues med transportåkandet. Hon tyckte INTE om att bli instängd. Jag hade medhjälpare, vi blev oense, så nu är jag ensam igen.. suck. Men i slutet på november får jag hjälp av en jätteduktig tjej som tänker på samma sätt som mig. Så snart är vi nog iväg
Jag har ju haft bebis under hela lamours uppväxt så vi har inte haft tid att lastträna riktigt så vi tar det nu istället.