Sv: -07-ornas 15e tråd!
Ja, det är bygelnosgrimman
Ja, det är bygelnosgrimman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig varit i närheten av att använda kineton, men jag har fått för mig att den skulle sitta så här:
Men det är alltså en bygelnosgrimma och inte samma som en kineton?
förra årets transport är flitigt använd och troligen bästa presenten ever!
anordningar för smhn i alla hagar
Drygt med smhn trenden ... Fattar inte hur extrem den blivit .
Fick nu en inre syn hur Anna Skipper, Ulrika eller annan valfri hälsofanatiker stoppar ner salladsstrimlor i småmaskiga nät och serverar på tallrikar till folk säkerligen en ny restaurangtrend!
SmåMaskigaHöNät kan väl räknas som en diet, även om den inte är för människor (än ).
Fick nu en inre syn hur Anna Skipper, Ulrika eller annan valfri hälsofanatiker stoppar ner salladsstrimlor i småmaskiga nät och serverar på tallrikar till folk säkerligen en ny restaurangtrend!
Skulle inte förvåna mig om folk betalde dyra pengar för ett sånt restaurangbesök
iof är ju även remontnosgrimman noterad att i viss mån skjuta upp bettet högre så har man häst med trång/kort mun i fråga om plats för bett, kan även remonten vara mindre lämplig .
Skulle inte förvåna mig om folk betalde dyra pengar för ett sånt restaurangbesök
Ja, ibland känns det som att det är enda lösningen. Men jag vill inte sköta en hel gård