Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilken jättesöt liten kompis. Hur kom den dit? Fanns det någon brådmogen unghingst att tillgå förra sommaren?
Men vilken jättesöt liten kompis. Hur kom den dit? Fanns det någon brådmogen unghingst att tillgå förra sommaren?
En sådan överraskning @Marvin !
Skönt att allt gick bra. Att man verkligen kan dölja en dräktighet ända fram.
Hon står ju ändå uppstallad hos vana uppfödare och det finns vet-klinik på gården. Hovslagaren också van hästmänniska var och skodde henne dagen innan, ingen som misstänkt nåt.
Gjort foal-check nu med toppvärden! Misstänkta numera 3-åriga slyngeln är e Armani Code - Cardento.
Alltså de kanske är en idé att låta ston välja sin kavaljer själva ? Precis som Elle ser det stammässigt ut som om hon valde en riktig fining ! Så härligt att höra att fölis har toppvärden, låter dessutom som om du sålde till riktigt bra människor, det är en riktigt skön känsla . Är samma med de som köpte Indra, hon har fått föl i år e Luxus (ett litet sto som också är brunskimmel ), och det är helt underbart att se hur bra hon har det!
@Marvin Stort grattis! Den ser underbar ut! Och kul med fin stam på köpet!
Själv trimmade jag på riktigt förra veckan. Hann med två riktiga pass med markbommar och helt fantastisk C som kämpade på och var både glad och framåt. Jag svävade på moln när jag åkte bort över helgen.
Nästa vecka skulle vi få börja hoppa, och jag anmälde mig till en 110 och en LA3 i aug/september för att ha något att sikta på. 3 månaders igångsättning har gått super.
Igår kom jag till stallet, jag har längtat hela veckan. Köpt nya sporrar som jag snålat över men som jag valde att slå till på nu.
Hon är jämntjock över insidan av kotan höger fram. Varm. Halt. Otvivelaktigt halt.
Ingen svullnad över sprickan, eller ens i närheten av den.
Detta är alltså en ny skada.
klinik imorgon 11.00.
Jag orkar inte mer.
Värmen måste ju påverka hästarna nu. Inte konstigtStackars er @spinxx jag ska hålla tummarna i morgon.
Casp är inte sig själv att rida nu, och har inte varit det de senaste två veckorna. Han har inget eget driv, ffa inte i galoppen. Hoppas lite att det är värmen och den hårda marken som påverkat honom, annars vet jag inte vart jag ska leta. En del av mig tycker att det känns som han sitter fast någonstans, och en annan del tycker mest att han är instabil. Suck, det är verkligen alltid något skit.