Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det verkar funka. Vi tränade idag. Jag red ganska dåligt första 20. Sen blev det lite bättre. Som på filmen. Jag försökte få till lite mer tryck i traven för han var rätt matt och väääääldigt tittig för en gångs skull.
.. och sen när jag satt och var bedrövad över träningen så ringde höbonden och sa att jag inte kunde få mer än halva vanliga ransonen. Eh ok, tack. Eller något.
Jag har mått ganska dåligt pga mkt stress på sista tiden så jag hade svårt att fokusera och då var jag ledsen över det. Han var inte heller lika framåt som han varit senaste tiden, så i början var det svårt att få honom att bjuda in i handen. Det är nästan så att det inte känns som om det är någon styrfart, och då fokuserar jag mycket på det negativa när det känns så som idag. Men det syntes inte lika mycket som det kändes. På gott och ont.Vad är det du är bedrövad över ang träningen ?
Tack! just trav med lite mer energi är något vi borde ägna oss mer åt. Vi är ju ganska bra på det och jag måste vänja mig vid att det inte är så snabbt som jag tänker att det är när jag rider det. hehe@Amanda_F alltså min undran vad du menade var bara eftersom du ju visar en jättefin trevlig snutt på film men samtidigt skrev så negativt hur du kände dig.
Ser ju jättefint ut på klippet du visade , det var därför jag undrade
Min fråga var inte avsedd att du för den skull behövde posta filmer på när det såg mindre bra ut osv
Jag undrade bara vad du menade med reflektionerna då filmen du postade i sammanhanget med de reflektionerna ser väldigt trevlig ut
Du är inte ensam om att ha en vänsterhand som tydligen har ett eget liv. Per tipsade om att helt enkelt hala fram flärpen på schabraket som är tänkt att fästa i sadeln och hålla i den. Det hjälper till att bryta en ovana.Tack! just trav med lite mer energi är något vi borde ägna oss mer åt. Vi är ju ganska bra på det och jag måste vänja mig vid att det inte är så snabbt som jag tänker att det är när jag rider det. hehe
Karin har gjort underverk med hästen. Hoppas bara jag får ordning på min vänsterhand som är på egna äventyr hela tiden..
Tack! just trav med lite mer energi är något vi borde ägna oss mer åt. Vi är ju ganska bra på det och jag måste vänja mig vid att det inte är så snabbt som jag tänker att det är när jag rider det. hehe
Karin har gjort underverk med hästen. Hoppas bara jag får ordning på min vänsterhand som är på egna äventyr hela tiden..
Min gammelman (81a, gick bort 2012), var på sommarbete (med box på natten) de sista somrarna. En dag hade hans hagkompisar rymt. De sprang på E4, men gammelmannen stannade kvar i hagen. Ingen häst skadade sig, som tur var. Bara lite svullna ben och lösa skorMin dag började helt vidrigt idag. Kom till stallet vid 6 och då var Barbs box tom, kdjan för dörren sprängd och ponnyn puts väck. Efter en timme av ångest, gråt, hysteri och komplett panik hittade vi henne yvärs över vägen vid gamla stallet. Hon måste ha gömt sig när jag for förbi där första vändan, eller så var jag så panikslagen att jag inte såg henne... Men alltså fy sjutton. Nu är det dubbel och trippelkoll av boxdörrarna framöver.