GP har iallafall haft väldigt mycket ridsport under den gångna veckan. Igår hade de till och med Peder och All In på första sidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GP har iallafall haft väldigt mycket ridsport under den gångna veckan. Igår hade de till och med Peder och All In på första sidan.
Lotten Engbom (som bevakat EM för Expressen) är ju ridsportjournalist, förutom att hon själv är ryttare så skriver hon också för Ridsport.Tror jag hellre läst av hästjournalister iom att de har lite mer koll.
Men får bl klicka upp iaf för att supporta. Behöver ju inte läsa om det är konstigt skrivet..
Synd att de inte lyfte hennes artiklar mer på webben, hade jag gärna läst!Lotten Engbom (som bevakat EM för Expressen) är ju ridsportjournalist, förutom att hon själv är ryttare så skriver hon också för Ridsport.
Lotten Engbom (som bevakat EM för Expressen) är ju ridsportjournalist, förutom att hon själv är ryttare så skriver hon också för Ridsport.
Fö. kommer årets Jerringpris-fight stå mellan Sarah Sjöström och Peder tror ni?
I dag har Harry och jag varit i väg på sadelprovning. Har en Albion SLK Platinum som han fått ärva efter Elle. Men något har hänt med den högra bossan som börjat släppa. Döm av min förvåning när sadelutprovaren säger att den ligger bra, men behöver såklart lagas. Så nu är den lämnad för lagning men ska vara klar till helgen så jag slipper rida barbacka. Har provsuttit Erreplus både i Falsterbo och nu på EM och tog i dag chansen att provrida i en. Kändes såklart lite ovant med annan sadel men jag tycktes mig känna stor skillnad på Harry. Fick en känsla av att han blev mjukare och kunde komma upp mera med ryggen. Nu har han ju tyvärr gått med en "trasig" sadel ett tag så de kanske kändes extra skönt för honom. Men den är uppsatt på önskelistan för framtiden.
Ja de är mkt pengar. Ska sälja min gamla transport så borde jag få ihop de. Står med 2 st nu vilket är helt onödigt. Måste bara typa ner den nya.....Jag har en Erreplus hoppsadel idag och är löjligt nöjd. Blir förmodligen en dressyrvariant också så fort plånboken återhämtat sig från alla våra besök på kliniken.
I dag har Harry och jag varit i väg på sadelprovning. Har en Albion SLK Platinum som han fått ärva efter Elle. Men något har hänt med den högra bossan som börjat släppa. Döm av min förvåning när sadelutprovaren säger att den ligger bra, men behöver såklart lagas. Så nu är den lämnad för lagning men ska vara klar till helgen så jag slipper rida barbacka. Har provsuttit Erreplus både i Falsterbo och nu på EM och tog i dag chansen att provrida i en. Kändes såklart lite ovant med annan sadel men jag tycktes mig känna stor skillnad på Harry. Fick en känsla av att han blev mjukare och kunde komma upp mera med ryggen. Nu har han ju tyvärr gått med en "trasig" sadel ett tag så de kanske kändes extra skönt för honom. Men den är uppsatt på önskelistan för framtiden.
Jag har en SLK Platinum med (dock lämnad på försäljning), och köpte en Erreplus i våras. Nu har jag ju inte ridit så mycket i den nya men jag gillar den det jag känt, bekväm att sitta i och bra stöd utan att låsa fast en.
Nej. Har inte ridit på 3 mån.Du rider inte alls nu eller?
Jag vet inte hur det är med garantipensionens storlek i det här fallet faktiskt, jag har full garantipension själv och får ut strax under 7000 kr/månad efter skatt men jag är förtidspensionär och inte ålderspensionär. Bostadstillägget är däremot detsamma för både förtids- och ålderspensionärer och beror på inkomst, tillgångar, boendekostnad och ev partner. Den stora nackdelen är väl att maxtaket inte följt med i hyreshöjningarna.
Nja, det tvivlar jag på. Jag vet inte hur det ser ut i resten av Sverige men här tycker jag definitivt att det skett en minskning alldeles utan tiggeriförbud. Alldeles oavsett anser jag inte att det är ett rimligt sätt att ta tag i problemen.
Hur många hästar vill du låna???Nej. Har inte ridit på 3 mån.
Det blev lite fel nu vaJag köpte ju en Erreplus hoppsadel i somras...red några ggr o sen köpte jag en dressyr också! Är helt frälst o har aldrig suttit så bra.
Har ingen aning om hur ditt inlägg kunde komma med där men sorry!Det blev lite fel nu va
Det är inte lätt alla gånger!Har ingen aning om hur ditt inlägg kunde komma med där men sorry!