Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin tycker de är ett lysande val av hingst. Jag hade gärna velat ha en egen avkomma
@sommarminne det vet jag tänkte om det va något mer
@Martin Det självklara namnet på den unga fröken är ju Curiousity ! Vilken tuff liten dam, kommer bli en helt perfekt fälttävlanshäst till dig!
@Marvin Helt perfekt namn och hon är verkligen urfin! Hade du tänkt att visa henne?
I mitt fel är det mitt dåliga självförtroende som spökar också. Tycker att han får göra vad han vill för att jag inte kan allt typ. Igår var det flera tillfällen då han började trava i skritten, eller bara gick iväg när jag gjort halt typ. Eller struntade i skänkeln. Enkla saker som han borde lyssna på. Så nu är det skärpning. Jag ska vara tydlig så blir det bättr för alla, och jag slipper bli sur.Är vi inte lite såna till mans här i Sverige? Dvs daltar lite med hästarna o "låter dom komma undan" med lite hit o dit. Jag märker ju skillnaden på mina irländare, de står i givakt när de kommer! På ett positivt sätt alltså, de är inte rädda men mycket respektfulla och det är helt ljuvligt att ha en sån häst kan jag säga.