Men @Habina , vilken dum kommentar ang pojkvän, suck..Men så gott att du känner skillnad iom viktnedgång. Ge den här kärringen en spark i arslet. Jag veeet ju att jag upplever min ridning lite bättre om jag tappar. Har jättelår och rumpa tyvärr. Kommer alltid att vara "mest" där på mig men går ju att få det lite mindre..
Hmm..40+ tant som haft samma gubbe i 25 år..fy vad omodern jag är men lycklig med min toffel och vill inte ha det annorlunda för allt smör i småland. Fast han är verkligen världens bästa!
Så det är väl till att hittat rätt från början men jag har full förståelse för dem som föredrar att inte ha någon livskamrat.
Ser mycket knasigt i en del förhållanden .
Ridningen idag gick bra, enligt tränaren så var det stoor skillnad från sist. ( Jag med min supersjälvkänsla kontra med att hon bara sa så för jag ska våga rida i morgon...)
Dock känner jag av min sträckning, ha, ha..så himla dumt.
Å hur gör man om manen är jättetunn mot manken när man flätar? Dom första där blir pyttesmå, vilket kanske är ok men jag vill ju att dom ska vara liggande och inte stå upp som små antenner..
Smidigt koncept iallafall imorgon med kvällstävlan!
Brukar din tränare ljuga? Jag har SKITSVÅRT för när tränare säger "bra där", jag tolkar det som "herregud vilken hopplös ryttare, det är ingen idé att vi börjar försöka peta i några detaljer". Men i de allra flesta fall menar tränaren just "bra där, det duger utmärkt för den nivå ni är på nu".
Eller som när jag gnällde till en kompis om att tränaren jag testat att rida för verkade vara såååå överdrivet positiv om min ryttartalang och berömde för en grej jag gjorde. "Nä, hon är inte överdrivet positiv, hon säger alltid sanningen utan att försköna".
Så är det stor skillnad så är det en riktigt bra utveckling av er! Heja på dig! Det där med knoppandet länmnar jag glatt över till brunhästryttare.