04:ornas tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04:ornas tråd!

fy så tråkigt! :cry:
men det är nog det bästa...
*kram*

Åh vad fin, är så ledsen...
-Orättvist livet är!

Fyy vad onödigt!:mad: Ja försäkringsbolagen är inte kul att ha att göra med alla gånger, har själv haft tur och sluppit bråka. En kompis fick dock strida med sitt bolag och man är ganska maktlös som vanlig människa!:crazy:

Skickar massor med tröstkramar! Det är en himla fin häst, jag har ju haft turen att träffa honom också. Fina pojken!

Mycket möjligt att man avråder, ägde henne inte då (köpte henne först ett år senare) så jag kollade aldrig rekommendationer för det utan följde bara med och visade henne. Däremot så delades det faktiskt ut diplom, halvblod till trots. Kanske var inofficiellt, det har jag ingen aning om. Var dock vid 2 p mer än vad min fick.

Ja, det måste ha varit något alldeles eget system, för normalt får man inte diplom om man inte visar hästen uppsutten, och det är ju litet tidigt på ett föl... ;)

VA? Men här uppe i norr så rider vi dem redan på fölvisningen - inget knussel :D Skämt å sido, men jag kan väl tänka mig att kanske arrangören på eget bevåg delade ut någon form av diplom då, dvs inte "asvh-godkänt" till dem som gjorde allra bäst ifrån sig - någon form av Best in Show-diplom?.. Har funderat på det där, men gick aldrig och frågade utan var nöjd med lillans klass 1 rosett :)

kl.
Calle går så bra nu, var superfin idag trots dåligt underlag.
Duktig pålle.
Vi har träning i helgen egentligen men jag ska träna calle själv o hoppa bana för o kolla av läget o se om han är klar för en 90 nästa helg.
Så Q får gå en dag på träningen och 5 åringen går nog den andra.
Q har jusst nu en liten trots period o skjuter ut sin högerbog så fort han kan o blir lite lätt irriterad då jag begär att den ska in o hans ka gå rakt.

Med mamma får han lulla på som han vill , vilket han verkar otroligt nöjd med ;)

Det går fin fint med honom. Snart är det bete och det är precis som om han vet om det ;).

Ska Era gå på bete i år? Hur länge?

Mish, vad tråkigt med din häst! Såg jättefin ut! Men de ska inte behöva lida...

Idag tömkörde jag Tussilago, hon var duktig, med tanke på att vi hade diskussioner igår, så gick det jättebra idag! lägger ut nån bild på henne snart, håller på att ladda upp...

Tuss går på bete som vanligt, så länge som möjligt! Jobbas under tiden såklart, har ju ingen nivå på träningen än, så hon lär inte överanstränga sig direkt!

Senast ändrad:

Här kommer en bild på mitt lilla liv!
19579052.jpg

Men usch och fy :( Kan ju säga att det går inte en dag utan att jag tänker på min älskade -03:a, som flyttade dit den 18/8. Helt otroligt hur man kan sakna dem.. Kan tyvärr inte säga att det "är skönt när det är över" eller "känns bättre sen", för jag har inte själv nått dit. Men jag antar att tiden läker såren, såsmåningom.

Jag känner igen det där. Ganska nyligen fick jag ta beslutet att vår mammahäst skulle lämna oss. Jag var med. Trodde också att det skulle "vara skönt när det är över".

På ett sätt är det det men ändå inte. Jag brottas fortfarande med skuldkänslor, gjorde jag rätt, väntade jag för länge?

Jag beklagar. Så hemskt att få skiljas från en så ung häst och en eventuell framtid ni skulle haft ihop.

Vilken cooling:love: Supersnygg. Vad ska du använda honom/henne till?

Tack till alla!
Det känns skönt att han nu fått vandra vidare, visst saknar man honom, han ade säkert kunan bli en super häst.
Det känndes skönt för mig att få vara med och hållas i honom när de gjorde det på så sätt fick jag se att det gikc fort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 144
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Lady_S
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 108
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar