04-ornas tråd edition 4!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Etimanyd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 014
  • Visningar Visningar 64 618
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04-ornas tråd edition 4!!

Ja dom visade ju bara 3 och 4 åringar.

Vi såg chokladhästen på kvaliten samt tabascos hoppning.
Gillade egentligen Tabasco mer men chokladhästen var lite lugnare och såg sig för mer.

*kl*

Nu har jag bokat ny träning till på lördag! Ohhh det känns så himla kul att äntligen kommit igång med "riktig" träning! :banana:

Jag hoppas att jag får med mig någon så jag kan ha lite bildbevis med mig tillbaka :D

Ni skulle haft mycket, mycket mer poäng på semin!
Visst det var semi och man ska vara hård, men de där vara att ta i! Han fick ju flera superfina språng!
Nu är jag nästan glad att inte Peisan kvalade, herregud hon hade legat på 3 i poäng på teknik :p hihi

KL
Äääntligen har jag fått en kamera.:bump: Hoppas nu bara att jag begriper mig på denna pyttelilla cerisrosa lilla apparat som även skall gå att filma med. (Är inte direkt något tekniskt snille:angel: ) ja o sen måste jag ju ragga upp en kameraman som kan föreviga mina ridkonster. Håller som bäst på att samla mod till att sätta igång inhoppningen. Har blivit så himla sugen efter att ha sett era bilder o filmer. Fattar inte vad det är jag har blivit så rädd för:confused:, framförallt inte som Pompisen aldrig visat annat än att hon tycker att det är jättekul at hoppa o tittig finnas inte med på hennes världskarta.
En fråga också-Hur gör man för att lägga in en bild under sitt namn här på buke ?

Senast ändrad av en moderator:

Åh, det var ju bara en 100 mer ändå vad bra :D Lättare att motivera att ruinera sig om man gjort ett nödvändigt kap ;) För jag måste ju liksom ändå ha en bravsät när jag tävlat flt :)

Åh nej, du skulle fårgat mig först :D Duin kamera "måste" filma i 640*vad-det-nu-är format annars blir där pyyyyyyttesmå filmer på digitalkameror. Jag köpte fel först :cool: Sen insåg pappsen när han skulle filma att digitalkameror var värdelösa att filma med (även om man ser tillräcklgit för att följa sin häst tkr jag :)) och köpte en riktigt.

Alltså tips: Be maken filma ngn dag så han blir trött på den kassa tekniken du använder :D

En liten bilduppdatering från min hage :angel:
Carisma är nybadad, vit och fin! (Dock muskelfattig)
Carisma1.jpg

Inte alls sammarbetsvillig när kameran kom fram, lille surskrutt :love:
Carisma2.jpg

Lilla mini-mannen var däremot involverad i en kamp med borsten
011008compassion2.JPG

011008compassion.JPG

011008compassion1.JPG

011008compassion3.JPG

Knappt stolt över att han fått grepp om den

Carisma skrittas så sakta igång, fick skav av sadelgjorden direkt så jag fick byta till en med fårskinn på insidan, annars har det gått bra hittills. Inga rodeoförsök alls vilket uppskattas av mig! Det var ju ändå 6 månader sedan nån satt på henne.....
Over and out

Men OMG jag vill bara äta upp lill skrutten :love::love: Hur fin får man vara:d :love: Vad heter det lilla livet? Visst var tanken att sälja? Kommer du verkligen klara av det ;)

Haha, ja han är en liten godbit den där. Han heter Compassion, men kallas Egon. Som tur är e han redan såld, så jag kan inte ångra mig :angel:

Jasså, ja då är det väl lättare, då vet man liksom att man inte har nått val :)

Men söt som få alltså...:love:

Oh no har du sålt honom ?!
Han som e så himla fin, jag vill ha:D
Verkligen supersöt :love:

Vad ljus carisma blivit, hoppas hon får va grå ett tag till.

Nä men snälla nån, Egon måste vara det sötaste jag sett på länge :love::love:! Vad är det för stam?

Hihi, japp han sålde sig själv det lilla charmtrollet, hamnar i grannbyn så jag kan följa honom med lupp :angel:

Ja Carisma är nog inte grå så länge till :cry: Så det är väl bara att inhandla skimmelschampo och vara beredd på att hålla henne riktigt vit sen.... Nu har kiss- och lerfläckarna smält bra in i det gråa så de har inte synts, men det kan man väl inte fuska så länge till med ;)

Tack! Jag håller med :angel: :love:
Han är e: Corlensky G - Casir Ask - Lobster- Landesfurst

Åh nej, du skulle fårgat mig först :D Duin kamera "måste" filma i 640*vad-det-nu-är format annars blir där pyyyyyyttesmå filmer på digitalkameror. Jag köpte fel först :cool: Sen insåg pappsen när han skulle filma att digitalkameror var värdelösa att filma med (även om man ser tillräcklgit för att följa sin häst tkr jag :)) och köpte en riktigt.

Alltså tips: Be maken filma ngn dag så han blir trött på den kassa tekniken du använder :D
Vi har en riktig filmkamera men "kameramannen" (dvs maken), är måttligt intresserad av att komma o filma. Operation bearbetning pågår dock. Teknikargumentet kan nog komma till nytta, om du avsåg ridteknik, för det finns en sak han gillar har jag märkt o det är att hämta ut rosetter vid tävling o såna vill vi ju ha med oss hem om vi åker till arabcupen i Strängnes i sommar. Ingen film-sämre ridteknk-uteblivna rosetter- midre roligt för honom i Strängnes:idea: Den lilla rosa är således främst för bilder.:bump: Har försökt lägga in några men photobucket strular.

Carisma var ett passande namn för vilken karisma hon har din tjej. Superfin ! :d Hon ser inte så där jättestor ut. Är det så eller är det bilden som "luras" ? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 087
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Jo, nu när många sport-arrangemang blir inställda kom vi på i Tränings-tråden att vi kör ett virtuellt Buke-lopp, såklart! :banana...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 697
Övr. Barn Läser man tillräckligt långt i träning-som-religion-tråden så börjar den handla om skolidrotten/gympan, och hur den är/varit/borde vara...
2
Svar
32
· Visningar
2 603
Senast: Vira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka