Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Mitt digivande hblsto står för tillfället i strikt boxvila, pga att fölet är opererat (X-bent, se tråd på hästvård) och det enda jag kan...
Foder & Strö
Nu är det klarlagt att även hästar drabbas mer o mer av fettma. Näringsrikare foder, foder som många hästar egentligen inte behöver och...
Foder & Strö
Har byggt om i hästarnas hage och när vi grävde ur den kom det fram vad jag tror är morängrus/jord. Det ser ut som grus med mycket sten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.