Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
På grund av dåligt proteinvärde i höet så bytte jag kraftfoder från havre till ett färdigfoder och dra på trissor, hästen blev pigg som...
Foder & Strö
Har ingen grovfoder analys då det kommer att fodras med hösilage från olika marker. Stallägaren har inte velat göra någon analys och det...
Foder & Strö
Jag är tvungen att byta till hösilage till min ena häst och har beställt hem EF Horsegrass (25 kg säckar). Efter en googling så hittade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.