Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Ponnyn är en connemara i tävlingskondition (räknar på att hon väger 450 kg) som sorterar bort sina mineraler. Jag har försökt med olika...
Foder & Strö
Jag har en 15-årig varmblodstravare, som haft en del magsår under sin travkarriär. Nu är det så att han 2 gånger under ca 5 månader fått...
Foder & Strö
Min häst får för tillfället inte analyserat ensilage vilket jag gärna vill ha.
Anledningen är den att jag inte vet hur jag ska göra. Vi...
Foder & Strö
Vi har precis köpt in hö med fina värden. Bonden hade även tagit en analys på sockret i höet - Socker (WSC) 96 gram. Vad är "riktvärdet"...
Foder & Strö
Idag har flocken utökats med en häst då en vän till mig köpt sin första häst.
Enligt förra ägarna till hästen måste han ha tillskott av...
Foder & Strö
Jag undrar om det är någon som vet om man kan ge munkpeppar året om? Jag har hört att hästar kan bli "immuna" om man gör så, men hur är...
Foder & Strö
tex skivade morötter å äpplen i ugn. Ja de va en tanke som slog mig när jag läste om en tråd om hästgodis, har någon testat om hästarna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.