Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Efter lite vintervila är det dags att ta upp träningen igen. Var iväg på första dressyrträningen för ett par dagar sedan och som väntat...
Foder & Strö
Hej! Jag har precis köpt en C-ponny som tidigare gått på ridskola och ätit den billigaste krafft som finns. Jag är lite emot pelleterade...
Foder & Strö
Har en glad ponny som under vintern brukar få någon form av hudåkomma. De två senaste åren har hon fått små skorpor av hudavlagringar på...
Foder & Strö
Jag undrar om någon har sett en eller flera annonser med hästfoder som lovar något de inte kan hålla? T.ex. "Fodra med detta tillskottet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.