Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
" Räkna ut en foderstat på hästen", hur ofta hör/säger man inte det? Ni som både provat att utfodra med ögat (tittat och känt på hästen)...
Foder & Strö
Mitt föl är knappt 2 månader nu. När hans mamma äter sitt extrafoder gör hon det i sin box och han står i boxen bredvid under tiden hon...
Foder & Strö
Sitter och försöker få ihop årets foderstater. Problemet är att vissa foders energiinnehåll är i ME och andra DE. De flesta DE inkl höet...
Foder & Strö
De är första gången för mig som vi börjat ta in hästarna kl 20 och då får de kraftfoder +några kg hösilage och sedan mer hösilage vid ca...
Foder & Strö
Nån som har tips att dela med sig av? Jag har en överviktig islandshäst på lösdrift. Nu får han i s.m. hönät men det hindrar honom inte...
Hästmänniskan Naturligtvis kan det hända. Men i mitt fall så under de senaste 10 åren så har jag bara haft en längre period med två skadade hästar där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.