Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Min häst har haft lite olika problem och nu vill veterinären att jag ska ge honom något tillskott för lederna. Det kan jag absolut göra...
Foder & Strö
Min ena häst är utlånad på foder och det som oroar mig är att dom köpte en hösilagebal av torr variant för en månad sedan och dom fodrar...
Foder & Strö
Till första vintern med hösilage förra året trodde jag att jag lärt mig att max typ 65 TS var kravet för att få en fungerande process i...
Foder & Strö
Är det något nytt försäljningsargument för att man inte gödslat och inte orkar skicka in en analys på fodret? Giftfritt odlat? Eh, sedan...
Foder & Strö
Min gamle häst har varit ute på bete hela sommaren och magrade av rätt kraftigt över kroppen , det visade sig att han hade mycket mask i...
Foder & Strö
Om man ska ge hästen nypon, ska man ge pulver eller hackade? vilket är bäst eller har det ingen betydelse?
Ni får gärna berätta lite om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.