Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Ville bara berätta om vad jag och mina polare red i för kläder när vi hade häst i vår ungdom under vintern. Det var en gammmal dunjacka...
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: pajaztar
·
Y
Utrustning då min dräktiga dams täcken börjar bli för korta runt magen :D så undrar jag om det är någon som kan tipsa mig om ett täckes märke som...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hur använder ni pälsglans? sprayar man bara på efter tvätt ( sköljer alltså inte ur) ni som blandar egen pälsglans med balsam, den...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: pinky
·
G
Utrustning Vilken höjd på broddar gillar ni? Har ni märkt något kvalitets skillnad på broddar från tex H**ks?
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: Centaur
·
V
  • Låst
Utrustning Köpte ett träns här ifrån bukes annonser, en tjej som annonserade ut ett träns från herve godinon, tyvärr utan bild. Eftersom hon bodde...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 505
Senast: Snuffsan
·
K
Utrustning de var en tjej i mitt förra stall som red barbacka på sin häst med någon slags ring runt halsen på hästen som hon styrde med. Kallas den...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: julia_v
·
B
Utrustning Någon som vet var man kan köpa klacksporrar? Det är ju så himla smidigt att dra av och sticka på dom, men jag har letat överallt utan...
Svar
3
· Visningar
1 342
Utrustning hur tycker ni att det funkar? Jag upplever att min häst blir väldigt stark på det. Är det bara en vanesak eller har ni åxå upplevt det...
2
Svar
30
· Visningar
2 771
Senast: Gandalf
·
Utrustning drar ni åt sadelgjorden? Ni som har elastik på båda sidor? :confused:
Svar
9
· Visningar
999
Senast: chrisse
·
S
Utrustning ligger jätte fint på min nya häst men... padden som ska vara under är ganska stor :crazy: Den kommer att ligga ute på korset en bit...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: alazzi
·
Utrustning vad kan denna sadel tänkas vara värd? En Stubben Romanus 32" 1 2 3
Svar
17
· Visningar
1 239
Senast: Millz
·
T
Utrustning Vill bara säga till alla som letar vinterjacka, att jag är jättenöjd med min nya Kyra K Edith Down! Jag köpte den för 1100 i Globen...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: SaraMara
·
J
Utrustning Nu har jag provat två stycken Hubertus på min häst och jag tycker att dom är väldigt obekväma. Tyvärr så passar en av dom väldigt bra på...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Lazio
·
M
Utrustning Exakt vad innebär det?
Svar
7
· Visningar
4 037
Senast: FTW
·
K
Utrustning har hört att d ska vara jättebra:) funderar på att köpa... vet ni var d finns att köpa?
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: ylvalill
·
B
Utrustning Vart kan man hitta det? Min plåmbok är liten :smirk:
Svar
13
· Visningar
1 316
Senast: blondi3958
·
H
Utrustning Funderar på att köpa en dressyr sadel. Nu undrar jag om det är nån som har nått bra tips på en skön, prisvärd och snygg dressyrsadel...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: Hästbiten
·
S
Utrustning ..att få sin Appaloosa Prestige omvärmd och därmed ändrad bomvidd? Någon som har gjort det? Vet ju att man får skicka iväg dem, men hur...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: favoritponny
·
Utrustning Börjes har pälsglans från Emin, kostar 67,50 för en liter. Är den bra? Vill gärna veta innan jag köper, det är inte så billigt om...
2
Svar
20
· Visningar
2 224
Senast: _otursbarn_
·
E
Utrustning Är det nån som vet vad för slags hästryggar som Wintec dressyrsadlar passar bäst på. Raka eller svända ryggar?? Har en till fråga: jag...
Svar
11
· Visningar
6 843
Senast: Fifflan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård