Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det är två olika blåa färger och vit kant. Kommer inte ihåg vad det hette trots att jag köpte det igår :crazy: 300 g med höghals och...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Imoreien
·
B
Utrustning Någon som har dessa Champion Full Seat eller dessa Manchester ridbyxor :confused: Funderar på att köpa dom. Jag vill ha ett par lite...
2
Svar
22
· Visningar
1 845
Senast: squirlett
·
L
Utrustning till höga bakbensskydd, någon som vet var man kan köpa det? Skulle bli väldigt tacksam
Svar
6
· Visningar
931
Senast: md5krist
·
Utrustning Är det någon som vet var i Sverige eller närliggande land, hemsida..jag kan finna detta Baucherbett? Så här ser de ut...
Svar
10
· Visningar
3 606
Senast: alice
·
B
Utrustning Var kan jag köpa ett regntäcke med hals? Antingen med fleecefodrat eller typ ofodrat så jag kan ha fleecetäcke under. Jag har hittat det...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: suisyola
·
L
Utrustning med hög hals, är det någon som har ett sådannt? http://www.lillhastenistav.se/hsfleb.jpg hur är det i kvaliten, är fleecet tunt eller...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: CosmicQueen
·
H
Utrustning Min sköthäst går barfota på alla fyra hovar och jag undrar, nu när jag ska rida i vinter, är det halare att rida henne oskodd i snön i...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Jag har en 16" dressyr albion till min lilla pålla. Sadeln ligger jättebra, vi båda två trivs jättebra med den. Men jag har funderat...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Zewz
·
F
Utrustning Jag har en dräktig märr, som blivit för tjock för att ridas (annat än trivselturer på mjuka skogsstigar). Nu är det dags att ta ut...
Svar
7
· Visningar
874
Senast: Rikkan
·
Utrustning Hööks \"färdiga\" stallbandage Är det någon här som har använt HÖÖKs "färdiga" stallbandage ("omslag" + pad som sitter i hop men är...
Svar
2
· Visningar
1 229
Senast: ako
·
Utrustning om detta inte är rätt tråd så vet jag inte :) har en hemsida där jag visar hur vi renoverade vår gamla boj-77 den har stått ute i fem...
Svar
8
· Visningar
1 292
T
Utrustning Jag har hittat en barbackasadel som jag tycker verkar sååå härlig! :love: den är av märket HorseDream, i fårskinn... Bild...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: skuggi
·
B
Utrustning Kan man ha det? Har äntligen putsat mina bruna graninge stövlar. Och undrar nu om man kan spröja på täckesimpregnering på dom så dom tål...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: _Sucy_
·
S
Utrustning \"Boll\" med godis i? Någon som vet vart man kan hitta en sån där boll som man lägger foder i och sedan kan hästen rulla den och så...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: breccia
·
C
Utrustning Är på jakt efter nya läderstövlar och behöver nu tips och råd. Det är lääääänge sen jag köpte mina. Har ett på uråldriga Soubirac och...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: MysigaEm
·
C
Utrustning Jag ska köpa en lädergrimma som finns på www.eqe.com men den sidan verkar ha stängt?! Jag kommer inte in på den iafl. Skit i så fall då...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: fragansia
·
Utrustning Nån som har en sån? Var på sadeltestning idag med pållan... och min allround/hoppsadel blev utdömd direkt (som jag misstänkte...) och...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: ch791022
·
M
Utrustning Det har hänt något med stoppningen i min Appaloosa Paris-sadel. Den har latex-stoppning men det är som om latexen krympt ihop och den är...
Svar
4
· Visningar
1 473
Senast: Happy
·
P
Utrustning Letar efter en tömkörningsgjord (med flera inspänningsalternativ) å upptäckte att Börjes hade en relativt billig (typ 800). Alltså inte...
Svar
7
· Visningar
2 558
Senast: Sammets_rosa
·
Utrustning Ska ju bli bättre passform med sådana, men hur då? Dom sitter ju bara där som trekanter framme på täckena... :crazy: Är det någon slags...
Svar
17
· Visningar
1 283
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka