Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min kompis köpte ett par förra året på Börjes, märke catmandoo. Provade dem nyligen hos henne och de var precis sådana jag sökt efter...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: palle
·
F
Utrustning Var hittar man framskor med tåkappan placerad på sidan? Tacksam för svar!! :)
Svar
7
· Visningar
1 139
Senast: flipflop
·
G
Utrustning Matsvarar det normal bom :confused:
Svar
4
· Visningar
930
Senast: AnetteJT
·
B
Utrustning Hur mycket kostar en tömkörningsjord?? Jag har kollat lite priser men tycker de verkar så dyra! Långt över 2000 kr. men det kanske inte...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Elric
·
H
Utrustning Funderar på att köpa ett par sånna. Någon som har ett par? Positivt och negativt? Har alltid haft deras halvskodda och har nu bestämt...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: Hästbiten
·
B
Utrustning Skall köpa ny sadel och funderar på an bomlös. Vad finns det för märken? (skriv gärna hemside adressen :bow:) Jag har aldrig suttit i...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: blondi3958
·
B
Utrustning Ännu en sadel som inte passar min häst... :cry: Denna gången har jag provat en Griffin Allround men precis som de andra sadlarna jag har...
2
Svar
29
· Visningar
2 137
Senast: skuggi
·
B
Utrustning Någon som har dessa Manchester ridbyxorna från Bö**es :confused: Hur är dom i stl.? Små/stora :confused:
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: horsemaniac
·
J
Utrustning http://www.ridsportshopen.com/ "Vinter Typhon combo", kostar runt tusenlappen. Ingår halsen i det, jag tycker inte att det framgår...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: jo7
·
B
Utrustning I hästsportbutiken här har dom precis börjat sälja någon slags små gummiband som ska sitta på tyglarna för att göra tygeltagen och...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Boj
·
B
Utrustning Har funderat på att köpa en griffin sadel och undrar om någon här har en sådan och vad ni tycker om dem, ligger de bra och är de sköna...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: pinky
·
V
Utrustning Jag har en undran i den här sadeldjungeln. Hur har ni gjort med sadlar till era unghästar. Jag är på gång att skaffa en islandshäst som...
Svar
11
· Visningar
3 676
Senast: Sammets_rosa
·
R
Utrustning Hallå, lite dum fråga kommer här kanske... Jag har nu provat ut och köpt en dressyrsadel till pållan - en appalosa hippo...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Rapid
·
B
Utrustning Detta fleece täcke :confused: Finns här. Kolla under webbshoppen och sedan täcken fleece :)
Svar
16
· Visningar
974
Senast: blondi3958
·
T
Utrustning Jag ska antagligen köpa dressyrsadel och letar efter en billig och bra begagnad... Har hittat tre som jag tycker kan passa, nån som har...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Tican
·
S
Utrustning Når man måler hestens \"ryggvinkel\"/ bomvidde... Hvis man bruker et vinkelmål beregnet på måling av ryggvinkel hos hester, eller bare...
Svar
3
· Visningar
1 451
·
Utrustning Har ni några tips..? Jag letar både efter hoppsadel och dressyrsadel till mitt halvblod med bred, låg manke och bred rak rygg. Har en...
Svar
12
· Visningar
1 481
·
S
Utrustning Har inte direkt tänkt vilken kategori min häst tillhör. (man brukar ju läsa sadeltrådar och då står det passar sväng rygg eller rak...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: jojjo_blondin
·
A
Utrustning Mina nya regntäcken sitter perfekt på hästarna, men de har för långa gjordar (hur det nu kan stämma med tanke på hur runda de är ...)...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Aip
·
M
Utrustning Vad har ni för sadelgjord? Vissa säger att om man har en sadelgjord med resår på så får man inte spänna den för hårt.. Borde det inte...
2
Svar
38
· Visningar
2 534
Senast: miss_willow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar