Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har ett täcke som är tvättat och impregnerat.... Det blev ju bra så till vida att det fortfarande är regntätt. Men tyvärr försvann...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Krabban
·
B
Utrustning Jag har trötnat på dom vanliga förgerna som brunt,svart,london mm mm på sadlarna och tränsen. Finns det några mer färg glada sadlar och...
2
Svar
25
· Visningar
2 022
Senast: palle
·
Utrustning Hur är passformen?? Min häst får skavsår sitt nuvarande stalltäcke och jag tänkte köpa ett nytt men undrar om ngn har erfarnhet av event...
Svar
7
· Visningar
942
F
Utrustning Går det? Får man det? Hur gör man? Var hittar man dörrar? Någon som gjort det redan? Några tips? :bow:
Svar
16
· Visningar
2 592
Senast: Kickis
·
E
Utrustning vet ni något bra ställe där dom kan tänkas att byta in en sadel ? det skall vara på Västkusten någonstans..
Svar
1
· Visningar
803
Senast: julius
·
B
Utrustning Hoppas denna tråden hamnar rätt nu.. Finns det någon som vet var man kan köpa stöd för fotleden som man kan ha på sig när man rider...
Svar
6
· Visningar
1 527
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Utrustning Jag har suttit lite & knåpat hemma & lyckats få till några snygga halters. Dom är tillverkade i makramé & broderade med glaspärlor (över...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: asa_gasa
·
V
Utrustning Var och prövade hjälmar igår och blev då lite fundersam. Prövade först en 56:a, det satt åt lite grann, medans 57:an jag prövade "bara...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: VildochVacker
·
Utrustning Eftersom båda mina sadlar blev utdömda av sadelutprovaren, så blir det nog mest barbacka för mej nu när jag ska rida igång pållan :p...
Svar
11
· Visningar
1 966
M
Utrustning Hejsan! Är det någon som har erfarenhet av detta bett? :confused: http://www.ridsportshopen.com/images/6286.jpg Tacksam för svar!
Svar
5
· Visningar
874
Utrustning Låter som en korkad fråga, men nu när jag är ute i sadeldjungeln så har jag sett så mycket olika typer så jag bara måste fråga...! Jag...
Svar
1
· Visningar
2 360
Senast: Happy
·
L
Utrustning Hur gör man? Kan man göra det själv??
Svar
8
· Visningar
952
Senast: linabergmer
·
M
Utrustning Någon som har den? Jag har en hjälm som heter Olympic Rider nu och den tycker jag är jättebra. Men nu börjar den bli lite väl gammal och...
Svar
8
· Visningar
2 200
Senast: Johanna_m
·
T
Utrustning Är det någon som vet hemsidan till lyckligafåret eller va den heter, dom slipar skär. jag har blivit av med hemsidan dit.. :banana:
Svar
1
· Visningar
738
Senast: SanchoPancho
·
Utrustning Återförsäljare i sverige?? Finns det ngn svensk website där man kan beställa? Har hittat mitt drömtäcke! :love: men känner inte för...
Svar
12
· Visningar
3 488
Senast: fragansia
·
Utrustning Köpte denna graman på Strömsholm för 2 år sen tror jag det var, men vet inte vad färgen heter. Kan ni säga nått? Graman Den är brun...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Estelle
·
M
Utrustning \"Svea Utegång med bogveck\" Det grå/svart rutiga täcket, är det någon som har det? Jag har tittat på det vinterfodrade, någon som kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 940
Senast: Kalinka
·
T
Utrustning Är det nån här som provat back on track på sin islandshäst, endera bandageunderläggen eller täcket som finns? Hur funkar det på era...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Boj
·
Utrustning Är det ett lämpligt unghästbett? Jag har en 3,5-åring som egentligen är väldigt ridbar, men vi har lite svårt för styrningen ibland. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 428
Senast: majola
·
D
Utrustning Undrar om någon provat dessa båda sadelmärken och vet om det är stor skillnad på dessa två sadlar. Har nämligen letat sadel under...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka