Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har just köpt ett sidepull till min häst. Hon går väldigt bra på det men vad som faschinerar mig är att hon upplever sidepullet som...
2
Svar
34
· Visningar
2 149
Senast: Spider84
·
G
Utrustning Började fundera på hästens vinterskor idag. Jag tycker de här guldskorna ser så bra ut, men räcker det verkligen med de små broddarna...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: Liten_men_tuff
·
Utrustning Nån som har de höga vita benskydden från hööks? Isåfall är dom bra och är dom värda priset? (399)
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: malumbub
·
T
Utrustning Som en fortsättning ¨på tråden nedan. Vilka skillnader, effektmässigt mest, är det på sidepull och hackamore? Liten fråga till er...
Svar
2
· Visningar
1 977
Senast: Spider84
·
M
Utrustning Hej Är det någon som vet var man kan köpa en stocksadel förutom på Börjes :confused: :confused: M vH Mannis
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Mia_R
·
B
Utrustning "Sätter" sig denna sadel mycket när man har ridit ett tag i den? Har en ny Griffin HB(Warmblood) Allround hemma på prov, har bara provat...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Nyx
·
Utrustning Erfarenheter av så kallad \"single flap\" Är det ngn som har erfarenheter eller åsikter om dressyrsadlarna med bara en kåpa? Själv...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Nyx
·
Utrustning Min häst har slänger ut tungen på sidan av munnen. Tungan är nästan alltid ute men det händer att han tar in den korta stunder. Förra...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Dame
·
Utrustning Har sett att Christ städigt har annonser på annonssidorna, är det någon som har någon erfarenhet eller har hört något om dessa...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: puman_22
·
Utrustning Är det någon som vet...går det att stoppa om den äldre modellen av Wintecsadel? (ca 12 år gammal) Eller måste han få gå till den sista...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Fifflan
·
T
Utrustning Vet inte om den här tråden hamnar rätt, men jag chansar!! :angel: Tänkte fråga om snösulor. Berätta allt om dom, har ingen erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Elizette
·
T
Utrustning Är den dressyrsadeln bra?? :confused: Jag har hittat en begagnad som jag tycker verkar väldigt fin. :) Snygg va den iaf! :cool:
Svar
9
· Visningar
2 754
Senast: Tican
·
L
Utrustning Har just beställt deras regntäcke model 101 exlusiv. Har nån provat det, var det bra?
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Zolimita
·
K
Utrustning de var en tjej i mitt förra stall som red barbacka på sin häst med någon slags ring runt halsen på hästen som hon styrde med. Kallas...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Ngn som är sykunnig och kan ge ett råd hur man får reflexer på pållens täcke? Jag är 100% handikappad med nål och tråd, så jag har inte...
Svar
15
· Visningar
1 286
Senast: Millz
·
T
Utrustning Hur många grader är den vida bommen på Griffin dressyr? Vill även veta grader på cob/haflinger dressyren.
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Tigerlilja
·
B
Utrustning Hittar det inte på deras hemsida :cry: Det är det där billiga för 329:-, klarblått. Vill ha lite hjälp :bow:
Svar
10
· Visningar
827
Senast: CosmicQueen
·
M
Utrustning Hej. Jag har lite funderingar på att skaffa en westernsadel till min ena islandshäst som är kort i ryggen. Har ni några tips på sadlar...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Utrustning Jag vill ha tips på var jag kan beställa fleecetäcke med hals? Jag har fått tips om Lillhästen i stav, men finns det på fler ställen...
Svar
16
· Visningar
1 572
Senast: CosmicQueen
·
S
Utrustning ni som har, hur känns era hästar på det?
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Johanna_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka