Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ska köpa det marinblåa schabraket i hööks till en kompis i julklapp, tror ni att det passar på en fux?
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: _Dieldi_
·
B
Utrustning Passar den på smalare hästar också eller är den bäst på hästar med bred, platt rygg? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Jag har en unghäst som jag nu vill börja vänja ordentligt vid träns men inte vid bett. :D Jag skulle vilja få tag på en bra, fin och...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Betazoid
·
S
Utrustning Snabbfråga om brodd... 3/8\" eller 5/16\" Sitter och skall beställa hem lite brodd och blindbrodd. Frågan är om jag skall beställa...
Svar
2
· Visningar
1 458
Senast: Susanne_
·
E
Utrustning Nån som har eller känner till den? För och nackdelar. Är det bra kvalité. Vad är det för bom i den. Vad för typ av hästar ligger den bra...
Svar
10
· Visningar
1 167
D
Utrustning Söker efter ett hönät som ser ut som en presenning?? Eller ev. en Hö-kasse??? Som det är nu så tar "pånken" och drag trådarna från...
Svar
7
· Visningar
1 284
B
Utrustning Jag ska köpa nytt bett till hästen, ett vanligt rakt tränsbett med fasta ringar hade jag tänkt mig. Nu har hon ett tredelat bett i...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: suisyola
·
B
Utrustning Hej! Jag har skrivit på lite olika sidor men naturligtvis skall min annons vara här! (Ursäkta för upprepningar). Jag undrar i alla fall...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: linzan
·
A
Utrustning hur märker man om bettet är för tjockt. jag har haft samma bett på min ponny i flera år. den förra ägaren hade samma bett som jag har...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: alltidhvit
·
J
Utrustning nån som vet vart man mäter bomvidden på en sadel? mäts den i centimeter?
Svar
3
· Visningar
794
Senast: jessicaaa
·
Utrustning Såg att märket FTE hade tillverkat paddunderlägg i någon slags gelliknande material. Såg kanon ut. Någon som sett dessa i verkligheten...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: Lydia
·
B
Utrustning Hur långa är Dam och Herr-läder ungefär, alltså hela längden på stiglädret? Hur lång är du och vilka använder du?
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: piggis_83
·
B
Utrustning Har införskaffat mig sådana där tyglar utan vanligt spänne men med en metall ögla. Väldigt snygga när andra har de på sina träns men hur...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: skuggi
·
Utrustning Kan man göra det?? :confused: Börjar bli lite kris här, skären är på slipning och det verkar ta eoner innan jag får tillbaks dom. Har...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Centaur
·
B
Utrustning jag letar efter en vanlig formsydd ridjacka som endast är vind och vattentät inte vinter/varmfodrad. är de någon som kan rekomendera en...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: VildochVacker
·
Utrustning Är det samma som på vanliga täcken? Om man har en häst med strl 165 i vanliga fall kan man köpa ett ridtäcke som är 155 då? :confused:
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Mirre
·
Utrustning Vet någon vad det är för skillnad på Glattleder och Wildleder ?? MVH/
Svar
1
· Visningar
758
Senast: psychogrrl
·
T
Utrustning Har glömt var jag såg det! Ett jättefint sammetstäcke, i beskrivningen stod det typ "flenell-insida, mycket bra passform, perfekt...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: misan
·
Utrustning Hur är era täcken! Mitt är supper mot regn, släpper inte in en droppe oavsätt hur mkt det regnar, MEN de andas inte för fem öre, och...
2
Svar
28
· Visningar
4 282
Senast: mustbeforever
·
S
Utrustning om ni använder det varför använder ni det? jag är inte ute efter att ifrågasätta utan för att jag inte kommer ihåg svaret.
Svar
1
· Visningar
731
Senast: mustbeforever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka