Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Utrustning Vad föredrar du??? vad är det för likheter/skillnader med dessa hjälptyglar?? :confused:
2
Svar
23
· Visningar
3 002
Senast: _Dieldi_
·
B
Utrustning Hej på er :bump: Är det någon som vet vart jag får tag i nya dekaler till min Värmlands transport. Dom som sitter på är dåliga och jag...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Fredag
·
Utrustning Har en Zaldi av äldre modell. Hur går jag tillväga för att få reda på mer om sadeln mha numret på den (är främst intresserad av...
Svar
2
· Visningar
1 361
Senast: Lindis
·
B
Utrustning Jag är hobbyryttare, rider mest i skog och mark men kan få för mig att hoppa lite och rida nåt dressyrpass ibland, vilken typ av sadel...
2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Tez1
·
Utrustning Era erfarenheten av den sadeln ?
Svar
2
· Visningar
995
Senast: lizzie
·
Utrustning \"enkelsidiga\" gummityglar? jag har ett par lädertyglar med ett ganska tunt (men slitstarkt) lager gummi på insidan. jag älskar dem...
2
Svar
21
· Visningar
1 888
Senast: peperoni2
·
R
Utrustning Vad kostar ett rakt silikon bett, pessoa? Ungefär?
Svar
10
· Visningar
887
Senast: jojjo_blondin
·
T
Utrustning Det är såhär att jag funderar på att börja rida med hack...men hur gör jag detta på bästa sätt?Lite konstig fråga kanske men man kan ju...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: piccola
·
Utrustning enligt Er? Både dressyr och hoppsadlar! :) Själv gillar jag M&N skarpt men priset är ju tyvärr rätt högt så det finns säkert de som eg...
2
Svar
22
· Visningar
2 236
Senast: lill_flesky
·
K
Utrustning Är 31 i bomvidd på en stubben normal eller är det smal/vid? Tacksam för svar :bow:
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: Centaur
·
L
Utrustning är jag på jakt efter. Hela, utan fransar. Någon som har tips? Inte de på hööks, tycker de är fula :smirk: Och så bör de inte kosta mer...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Andorra
·
B
Utrustning Var kan jag hitta snygga bruna träns med engelsk nosgrimma eller Aachennosgrimma med löstagbart nosremsfäste, för ett bra pris? Alltså...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Utrustning En snabb fråga då jag ska köpa ett täcke idag... Är fleecetäcke bra på en svettig häst ?? :confused: Dvs. transporterar det bort svetten...
Svar
19
· Visningar
1 216
Senast: GUSTUR
·
K
Utrustning Någon som har det? Läste precis tråden om regntäckena från Event som INTE verkade hålla måttet. Hur är det m vintertäckena? tror det...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Krabban
·
Utrustning Såg ett sånt häromdan, men det såldes innan jag fick fatt på det. Nån som sett dessa någonstans i Sthlm/internetbutiker? Eller någon...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Mitrolle
·
Utrustning dom är ju inte av läder så Hur gör ni?
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: caballus
·
J
Utrustning Finns det någon slags översättningstabell för sitstorlek och rumpstorlek? Typ har man storlek 38 i byxor så passar 17,5 tum bra?! Min...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: javill
·
K
Utrustning Har märkt att Shire täckena har konstiga storlekar som t.ex. 66", 72", 54", 75" o.s.v. :confused: Hur ska man veta vad det är för...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: svea
·
Utrustning Hur länge håller sig reflexer?
Svar
6
· Visningar
2 708
L
Utrustning Vi har en liten B-ponny på foder, och sadeln vi fick med har jag aldrig varit riktigt nöjd med. Det är svårt att få den att ligga...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka