Mest prisvärda sadelmärket..

Stubben! De är snygga, ligger oftast bra på hästarna och kostar inga mängder direkt! Min gamla stûbben sadel sålde jag för ett par år sedan och den är fortfarnde hel och skön att rida i. Dwen är tillverkad någon gång på 70-talet, 74 tror jag... Och om man räknar på att den kostade 10.000 ny (vilket den inte gjorde) och är 30 år gammal så har den kostat ungefär 30 kr i månaden! Är inte det prisvärt så vet jag inte vad! Och vad kostade en stûbbensadel för 30 år sedan? Är det någon som vet? Skulle vara jätteroligt att veta!

Hubertus och Henri de Rivel!

Stübben är nog inte alls så dum heller, men ännu har jag inte hittat en enda sådan som varit bekväm att rida i...

Immer

Jag gillar den skarpt, å andra sidan så gillar jag de flesta sadlar :crazy: det går inte att ändra vidden själv men det tar max 10 min för en sadelmakare att göra det.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 010
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 806
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben