Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Q
Utrustning Någon som råkar ha en dressyr sadel från kentauer?? eller hur det nu stavas! har nämligen beställt en sådan och vill höra lite åsikter...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Qudexco
·
Utrustning Från H**ks. Är den bra?Tålig?m.m Funderar på att köpa en nästa vecka.
Svar
7
· Visningar
823
Utrustning Har funderat på om det är nån skillnad i kvalitet på de olika fabrikaten av järnskor. Är det nån som märkt nån skillnad?
Svar
10
· Visningar
877
Senast: CK
·
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av sadlar med luftkuddar i stället för traditionell stoppning? En kompis till mig hade en sådan sadel men...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: StarBe
·
M
Utrustning Nu är det så att jag letar efter sadel till min polle i denna jungel av utrustning. Mitt val ligger på Appaloosa. Men... då dessa är...
2
Svar
23
· Visningar
2 154
Senast: Qodrofenia
·
G
Utrustning Vad har ni för märken? Och hur är kvalitèn, pris o.s.v. Har tittat på en del olika, men då jag bara haft ridstövlar förut vet jag inte...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: skimmer
·
Utrustning Hejsan! Jag har en Kingston flatseat 17" som jag har försökt bli av med i evigheter känns det som... Har haft den ute på annons på...
2
Svar
22
· Visningar
2 384
Utrustning Hur många hästkrafter krävs det minst till att köra en boggie med 1 häst i?? Det borde väl rent teoretiskt gå att köra en boggie med 1...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: satanic
·
Utrustning Har bytt häst och letar efter en ny dressyrsadel till en lite rakare rygg. inte passier, kiefer eller stubben ,, tycker att dom är...
Svar
17
· Visningar
2 416
Utrustning Jag undrar om ni som har Shires och Mark Todds transportskydd i strl L skulle kunna mäta hur långa de är från hasspetsen till marken...
Svar
11
· Visningar
1 083
Utrustning Har en ponny med otroligt bred rygg och låg manke. Hr nu en Griffin Haflinger Allround, den enda sadel som ser bra ut på hästen. Alla...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Throlla
·
Utrustning Man får ibland höra att man skall kunna se om en sadel ligger med jämnt tryck över ryggen på hästen om märkena på vojlocken är jämna...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Evergreen
·
F
Utrustning Ni som kör den varianten istället; vad har ni för paddar? Hade ju tänkt köpa hem 4-pack transportskydd, men det gillade inte pållan...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: QuickStar
·
E
Utrustning nu när det varit så många hjälmtrådar blir jag lite eftertänksam och har lite frågor; Hur hårt ska hjälmen egentligen sitta? Om jag...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: satanic
·
K
Utrustning Är det ngn som har erfarenhet av detta släp? Kanske har varit och kollat på det eller tom har köpt det? Vad tyckte ni? Har själv varit...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Krabban
·
E
Utrustning ser det fult ut att ha ett par ganska glansiga jacson jodpurs tillsammans med ett par slitna jacson leggings? konstig fråga jag vet...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: beauspirit
·
Utrustning Vad för saker tycker ni är ett måste, jag har funderat och det blir träns stalltäcke (än så länge) strykkappor transportskydd Ev...
Svar
19
· Visningar
1 323
Senast: karatefisken
·
Utrustning Vad har ni för märke på er jockeyhjälm? Har funderat på att köpa hööks,men är den bra? har även kollat lite på källqvists, men de såg...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Lady_D
·
Utrustning är inne på att köpa nya läderstövlar. vilka e dom bästa. HUr pass mycke dyrare är lackstövlar? Har nu ett par cavallo som börjar bli...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Guatemala
·
Utrustning Vill ha tag i nya stigbyglar till vår distanssadel, vet att det finns att köpa på distansritt. nu. Men undrar om någon vet allternativ...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka