Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Det har kommit ut eksemtäcken i bävernylon på svenska marknaden!!! Tydligen kommer de från tyskland. Min fundering är följande: Boetts...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: Boj
·
Utrustning Nu är det dags för nästa sadel ide. Den bomlösa sadeln fungerade inte för mig och min häst så nu har jag börjat fundera på montsegur...
Svar
9
· Visningar
1 238
Senast: skuggi
·
Utrustning Hej! Jag har hittat en transport: Dalavagnen, årsm-00 som verkar prisvärd. Är det någon som vet om det är ett okej märke...
Svar
2
· Visningar
1 996
Senast: _Peplis_
·
Utrustning ngn som vet vart dom säljs? den största jag hittat är full. och min valack har stort huvud :D
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Sweet
·
Utrustning Har en liten fundering. Ni som använder repgrimmor, använder ni den jämt på hästarna eller bara när ni jobbar med dom? En tjej i...
Svar
12
· Visningar
1 057
Senast: Bonbina
·
Utrustning Om hästen har jättelite pannlugg ska man använda flyveil då, eller får hästen bort flugorna ändå?
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: RebeckaKihlberg
·
F
Utrustning Sadel till häst med \"rejäl\" manke Jag har problem med att hitta en sadel som ligger bra på min häst! (verkar som det är fler som har...
Svar
19
· Visningar
1 589
Senast: Fifflan
·
Utrustning eller fram, kan den verkligen passa hästen endå?
Svar
3
· Visningar
759
Utrustning Appaloosas Hippos Dressage omvärmningsbar??
Svar
8
· Visningar
789
Senast: Kivina
·
R
Utrustning Köpte rockard av ett företag som är ganska känt inom hästsportutrustning...köpte den i slutet dec-03 när jag skulle köra in pållen...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: RebeckaKihlberg
·
L
Utrustning \"Placering\" av sadlar Jag vill bara påpeka att detta inlägg inte syftar på någon viss person, eller likande, rätta mig ifall ni...
2
Svar
28
· Visningar
3 170
F
Utrustning Har idag köpt ett par sådana, helskodda i något syntetskinn, tyget i 96% bomull och 4% elastan. Tyckte jag gjorde ett "fynd", de kostade...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: anna210
·
T
Utrustning Snygga, annorlunda, mörkbruna träns efterlyses! Är så trött på de klassiska med smala/breda remmar och likadana nosgrimmor... :crazy...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: joneya
·
Utrustning Läste i senaste Ridsport artikeln om säkerhetsvästar. Blev smått intresserad av MC-västen eftersom den är så smidig.... sambon åker MC...
2
Svar
23
· Visningar
2 102
Senast: Zaga
·
P
Utrustning vad använder ni för tvättmedel när ni tvättar era helskodda ridbyxor??
Svar
4
· Visningar
784
Utrustning men hur vet man vilken sadel storlek man ska ha till sin häst? :confused:
Svar
6
· Visningar
895
Senast: _Sascha_
·
E
Utrustning Någon som vet om det finns att köpa extra långa tyglar någonstans som inte är delade. Vanlig lång tygel på det stora halvblodet jag...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Colombia_Girl
·
I
Utrustning nån som kan förklara lite om det
Svar
3
· Visningar
819
Senast: sweep
·
Utrustning Vet inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden men jag testar här. Jag tror att min häst kommer få väldigt lång konvalescenstid...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: bambi82
·
Utrustning Har en Griffin Haflinger syntetsadel som är väldigt sned i bommen, går inte att rida med längre.. Jag vet inte riktigt hur, men det går...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025