Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Nu får jag snart fnatt, har nog köpt tio olika SV o ingen har jag tyckt om, jo den tre första gångena!Tycker bara att dom sitter så högt...
Svar
14
· Visningar
956
Senast: Zaga
·
F
Utrustning Kommer dom komma ut i mindre storlekar också? Är det bara någon slags "provupplaga" dom kör med nu? :confused:
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: piggis_83
·
U
Utrustning Hej! Jag funderar på att köpa en Dressyr wintec dre eller pro. Vad är det förskillnad på dom mer en ytan?! Hur ligger wintec på...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: fragansia
·
T
Utrustning Är det en bra sadel? Hittat en som jag tycker ser fin ut, precis lagom av allting. Åsikter om den här sadeln? Skön att rida i?
Svar
3
· Visningar
3 267
Senast: saltakatten
·
S
Utrustning Skulle vilja ha lite tips på superbra dressyrskydd. Priser skulle också vara bra veta. Tacksam för svar! :bow:
2
Svar
22
· Visningar
2 410
Senast: BRAGO
·
Utrustning Hejsan! Jag har ett vanligt tvådelat bett till min häst men skulle vilja köpa ett tre delat bett och prova på honom. Vilken storlek ska...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: pinky
·
S
Utrustning Någon som har en sådan eller som har sett en i verkligheten som kan säga hur den är? Cavalettis övriga sadlar ska ju vara ett relativt...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: QuickStar
·
E
Utrustning någon som har någon erfarenhet av den här skon? Finns bild på http://www.lillhastenistav.se/skor.htm . tyckte 255kr lät billigt och bra...
Svar
5
· Visningar
1 879
Senast: Millz
·
M
Utrustning Hej, Jag skulle vilja veta vart lam kan hitta riktigt stora träns med antingen engelsk nosgrimma eller aachen. Jag har en stor...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: fragansia
·
H
Utrustning Jag undrar var man får tag i montesadlar? Såg en på Grafsströms i Sundsvall men skulle gärna vilja se fler märken. Hur fungerar de, går...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Shadowfaxe
·
Q
Utrustning Dom där benlindorna i börjas som är i 100% bomull. Hur får man "fast" dom? Knytband eller? Det står inget.
Svar
1
· Visningar
750
Senast: _otursbarn_
·
T
Utrustning Jag vet hur en bosal ser och att man rider utan bett, men hur sitter den på hästen och hur använder man den? nån som har en bild för att...
Svar
2
· Visningar
2 055
Senast: anders
·
T
Utrustning Någon som ahr den?Är den bra? Funderar på att köpa en sån, därför att jag aldrig kan besämma mig för vilken inriktiningn jag ska ha på...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Fraise
·
Q
Utrustning Vad har ni för benlindor? Vad använder ni dem till och vad är de gjorda av för material? Jag blir helt yr av alla dessa lindor och vet...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Raeman
·
Utrustning Läderridstövlar, \"modellkrångel\" Nu när jag tar min efterlängtade examen *stolt* började mina föräldrar prata om examenspresent. Dom...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Zaga
·
B
Utrustning snyggt, svart, gärna mässingsspännen, inget vitt foder, bred nosgrimma, halvbrett pannband och inte förskräckligt dyrt heller. tips? :)
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Tysken
·
O
Utrustning Hur mäter jag ut skafthöjden,, från golvet till mitt knä eller? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 820
Senast: _otursbarn_
·
J
Utrustning Har haft ponnyn i mer än ett år nu, och har efter att sett en annan häst sätta sig på rumpan och skrapa upp haserna, bestämt mig för att...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: jojjo_blondin
·
E
Utrustning köpte i augusti förra året ett par ridkängor, (jättesköna :love:) men nu sen i mars har de här skorna blivit mer och mer trasiga. När...
Svar
11
· Visningar
1 044
Senast: Tillis
·
Utrustning ska få hem en Lemetex husar på prov. Nån som har en sån sadel eller har haft? och vad tycker ni om den?
Svar
3
· Visningar
1 926
Senast: alisson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025