Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning vad tror ni, red med den nya sadeln som jag har betsält igår, å när jag galopperade så gled den fram på hästen en bit, så jag fick sita...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: moonlightgarden
·
P
Utrustning Har sett flera ryttare ha ett rätt läckert pannband på hästarna, något V-format med en ganska grov kejda på. Är det någon som vet vart...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: popeye
·
J
Utrustning Om det står så här i en kavaj, vad motsvarar det då i vanliga, svenska storlekar (har fått olika svar så nu kollar jag med er)? D - 42...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: ylvalill
·
K
Utrustning Vad har ni för märke på eran hoppsadel?..
2
Svar
26
· Visningar
1 697
Senast: fossig
·
L
Utrustning Den ryckkammen eller vad man ska kalla det som säljs på bland annat hööks för 249:- är den något att ha eller? blir resultatet lika bra...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: little_blondie
·
S
Utrustning Ska införskaffa ett regntäcke till sommarhästen imorgon. Täcket ska vara tätt /kan ju vara bra ;)) gärna andas och inte vara alltför...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: _Dieldi_
·
V
Utrustning Kansje en dum fråga, men vad er skillnaden på flugtäckena og eksemtäcket i Hööks? Det står ju inte om nån spesiell annan funktion på...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: vivianhegre
·
Utrustning Är det nån som hunnit köpa och använda något av de nya regntäckena i Börjeskatalogen? 7073 Himalaya regn, blått eller ljung, 379:- 7034...
Svar
9
· Visningar
817
Senast: pinky
·
Utrustning som ska passa a- och b-ponny. Hur är dom? Kan dom passa en b-ponny, ca 125 cm i mankhöjd? Tycker att dom senskydd jag har nu (strl...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Grevinnan
·
M
Utrustning Får man tävla ponny i hoppning på det?
Svar
1
· Visningar
693
Senast: MissDiamond
·
Utrustning Min nya sadel ligger perfekt och rör sig inte alls när den ligger på hästen utan vojlock. När jag har min bomullsvojlock under så börjar...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: superbusan
·
E
Utrustning Är det nån som har testat Hööks flugtäcken. Dom har ett för 579 och ett för 629 kr. Hur är de i kvalitén/hållbarheten, passformen och...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: ylvalill
·
S
Utrustning Köpte en ny westernsadel förra året för att pollen hade växt ur den andra och fick torra fläckar på varje sida om manken. Köpte då en...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Sudd
·
P
Utrustning Hur mäter man? Ska beställa ett par men hur mäter man vilken höjd man ska ha?
Svar
5
· Visningar
2 148
Senast: pinky
·
B
Utrustning får hem en häst om några veckor hoppeligen och han går just nu med en amerigo som sitter väldans bra. men amerigon är ju rätt så dyr...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: tuaphua
·
A
Utrustning Då jag skall sätta igång min dam nu, och vet att hon kommer att bli allmänt tossig, så måste jag införskaffa boots, annars slår hon sig...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: aspartam
·
C
Utrustning Hej! Är det någon som har provat på sprängbett (kommer inte riktigt ihåg om det heter just så men jag tror det) Var det någon skilnad...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: popeye
·
Utrustning Befinner mig 50 mil bort från min sadelgjord o behöver beställa en ny. undrar därför nu vad tex du har för storlek på gjorden till din...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: CallMeAce
·
G
Utrustning Funderar på att köpa H**ks CRW shortchaps och jodphurs, då jag tröttnat på mina ridstövlar. Någon som har erfarenhet av dessa? Vad har...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Gefjun
·
M
Utrustning Vilket flugskydd tycker ni är det bästa? Pannband eller någon sorts huva? Har en ettåring med inte allt för mycket pannlugg och...
2
Svar
32
· Visningar
2 235
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18