Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning Kan man mäta bomvidden på en sadel själv, hur gör man isåfall?
Svar
2
· Visningar
1 971
Senast: Idka
·
M
Utrustning Hur passar man ut ett kandar på sin häst? Behöver lite tips :) /sara
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Annas
·
Utrustning Hur gör ni andra med föl för att skydda ögonen från insekter. Man kanske kan sy en mini-flyweil :) Eva
Svar
3
· Visningar
1 345
Senast: Huntress
·
Utrustning Är den värd sitt pris? Har en CO showhat som jag är mycket nöjd med, men så här års är den inte rolig. När det är varmt ute så blir den...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Tweety
·
Z
Utrustning Jag har läst lite tidigare trådar om mylerbett och undrar vad det är som är så hemskt och skarpt med dem?! Är det någon som har positiva...
Svar
18
· Visningar
1 591
Senast: cano
·
B
Utrustning I vanliga fall rider jag på ett vanligt tre-delat bett på min fjording, när jag är ute med andra hästar. Det är detta bett jag fått för...
Svar
9
· Visningar
1 737
Senast: Barret
·
P
Utrustning Vart i Sthlmstrkten kan man stoppa om sadlar och vad brukar priset ligga på?
Svar
7
· Visningar
1 389
·
P
Utrustning Jag tänkt börja köra med min shettis och undrar varför man ska ha ett speciellt bett ,visst går det bra med vanligt tränsbett. Men vad...
Svar
14
· Visningar
1 574
·
E
Utrustning Vart kan man hitta såna? Har bara hittat i något plastigt, hårt material. Jag vill ha en mjukare, mera följsam.
2
Svar
23
· Visningar
2 156
·
L
Utrustning Hej! Ska ev köpa en transport med totalvikt på 1300 kg & lastvikt endast 620 kg. Säljaren sa att man kan "väga upp" transporten & på så...
Svar
3
· Visningar
948
Utrustning Jag ska hyra hästen ja rider hela sommarn, och skulle vilja ha lite tips på saker man behöver, saker som är lätta att glömma eller vad...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: Spider84
·
S
Utrustning ...man kan köpa en dyr pad, ELLER :idea:man kan dra på IKEA och köpa "Patrull" underlag beregnet for att ha under människoteppar...
2
Svar
32
· Visningar
2 710
Senast: Farouk
·
Utrustning HUr bra är det?? Fördel nackdel?? Vilket är bäst?? Ska finnas ett med långa sidor och hel hals i tunnt nät som är UV-reflekterande! Vad...
Svar
8
· Visningar
1 406
·
S
Utrustning Ville bare si i fra! :bump: X-vid er minst 105 grader, og xx-vid bør da være vid og fin! :) Les mer på Thorowgood sine sider !
Svar
1
· Visningar
679
Senast: AnneS
·
J
Utrustning Jag skickade efter en begagnad Pikeur Diana i strl 38, en storlek som jag normalt sett har även om det händer att jag har 36. Den var...
Svar
6
· Visningar
2 051
Senast: jeslin
·
T
Utrustning Min \"nya\" sadel! Den här sadel ska mammsen köpa åt mig o pållen, visst är den fin? Har alltid önskat mig en svart! Får hoppas...
Svar
4
· Visningar
876
·
T
Utrustning Nu måste jag ha hjälp. Jag är på jakt efter en sadel till mitt lilla breda halvblodssto och det verkar ju stört omöjligt att få tag i...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: twiggy
·
B
Utrustning Var för ett tag sedan på ett seminarium där bland annat en hästtandvårdare var med och berättade om hur ett tredelad bett ska se ut för...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: pinky
·
D
Utrustning Är det någon som använder det? Varför då? Jag tycker att dom verkar vara het värdelösa.
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: Dragonfruit_
·
N
Utrustning Funderar på att köpa en bomfri sadel vill bara kolla om någon har några erfarenheter av dessa. Jag har kollat på Trekker Treeless Saddle...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: blindabelinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka