Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Såg när jag var på Eko sist att de hade svängda dressyrgjordar. Är det någon som har en sådan och kan säga både possitivt o ch negativt...
Svar
19
· Visningar
1 968
Senast: aker
·
G
Utrustning Hej! Är det ngn som har en Griffin Haflinger/Cob till sin häst? Är det bra sadlar? Är på väg att beställa en till min Nordsvenska...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: copilot
·
Utrustning Har mestadels hört alla nackdelar om TM täckena, men eftersom att det är REA nu så funderar jag ändå på och köpa ett. Men är det någon...
2
Svar
23
· Visningar
1 789
Senast: LadySara
·
Utrustning ja i denna djungel av kavajer tror jag mig ha hittat en bra! Någon som har denna? Tycker ni den är bra? På mig var den väldigt kort i...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: jo7
·
Utrustning Funderar på att köpa en GPA hjälm och väljer mellan dessa två. Vad tycker n? Titiumen kostar ju typ 1000 kr mer och ser klassigare ut...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: Lollan
·
Utrustning Jag har ett fullblod med väldigt litet huvud. Hon har stl cob men behöver ponny i nosgrimman. Det är inte så kul å alltid behöva köpa...
Svar
12
· Visningar
833
Senast: Macken22
·
Utrustning av Thermomaster Superfit winter? Är det TJOCKT (hur många gram ungefär)? Håller det tätt? Hur är passformen? :bow: Står mellan att...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: pinky
·
Utrustning Nån som har erfarenhet av MH High Rider? Funderar på att köpa ett par, för dom är ju inte så dyra. Finns det nån som har tips annars på...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: fossig
·
C
Utrustning Vill byta färg på min hjälm nu och undrar hur man kan göra det, vill inte köpa en ny för det har jag inte råd med. Någon som har något...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Skulle vilja veta mer om den så har någon erfarenhet av den? Rak eller svängd bom? Mycket eller lite plats för manken? Det är ju en...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Welsh
·
C
Utrustning Någon som vet vad detta plaststaket kostar?Har mailat dem som säljer men av någon anledning inte fått svar.Funderar på detta eftersom...
Svar
1
· Visningar
3 282
Senast: Welsh
·
E
Utrustning Brukar inte använda säkerhetsväst men nu ska jag på ridläger = mkt hoppning, nya hästar + terrängbana och vill helst använda en. Har en...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: EmMmY
·
Utrustning Vilket färg har den vidaste och den näst vidaste av Wintecs sadeljärn? / Zofia.
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: Gabriol
·
Utrustning Jag funderar på att byta hästtransport och har kikat runt lite. De önskemål jag har är i nämnd ordning; boggi, kombiramp eller möjligen...
2
Svar
23
· Visningar
4 292
Senast: ylvalill
·
Utrustning Har funderingar på att köpa en sån till min ridtravare.. Men så kom jag på att jag är så kort och oftast när jag rider i westernsadlar...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: domino
·
Utrustning Remontnosgrimma eller Aachenrem? Eller har båda samma effekt?
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Dreamer
·
J
Utrustning Är det någon som har en Globus dressyrsadel eller har provat? Vad tycker ni om dem?(Både för- och nackdelar)
Svar
3
· Visningar
845
Senast: julius
·
E
Utrustning åsikter? Jag tycker den ser lite klumpig ut i modellen men har aldrig provat och den kanske känns smidigare än den ser ut? vad tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 325
Senast: Basilika
·
A
Utrustning Hej! Behöver en vidare sådan sadel....någon som har en sådan i strl 4 för provning i norra Skåne ? Mvh Aker
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: Peluso
·
Utrustning Vi har här under somrarna stora problem med de här platta fantygen som bits som alla kallar för olika namn (hästflugor, bremsar mm)...
Svar
1
· Visningar
2 193
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025