Thermomaster

Alla TM jag köpt har jag varit nöjd med! Jag har själv nu beställt det blå med bogveck för 399 som var på REA nu.. Det är ett bra täcke i låg prisklass tycker jag.

Jag skulle inte köpa ett regntäcke, för jag tycker att dom läcker igenom jättelätt.

Jag kanske ska tillägga att de "vanliga" TM-regntäckena jag sett (har inte haft något själv, men folk i stallet osv.)har varit ganska kassa, de har läckt efter bara nån säsong, gått sönder osv. Men det tycker jag de flesta liknande täcken gör.

Det TM-täcket jag är så nöjd med är Superfit-varianten, det är skillnad! :)

Liknande trådar

Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 034
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 491
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 665
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar