Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Hur mycket tycker ni att man kan sälja ett par begangnade Höga kusten stövlar för i bra skick...??
Svar
3
· Visningar
731
Senast: Nikolina
·
Utrustning Hej! Jag ska eventuellt köpa ett FB träns, men det jag hittat beg är i strl cob. Min häst drar vanligvis full i träns, han är 165 i mkh...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: piggis_83
·
L
Utrustning Skulle handla ridbyxor idag, stack iväg till granngården butiken i uppsala. Hittade först 2 par mountinhorse byxor som såg helt okej ut...
Svar
12
· Visningar
1 583
Senast: Spider84
·
G
Utrustning ...passar den alla mina hästar då eftersom den inte har någon bomvidd???
Svar
4
· Visningar
854
Senast: lill_flesky
·
L
Utrustning Hejsan. Vill veta vad det är för märke på min sadel. Märket ser ut på följande vis: Ett vanligt T, under det T:et är de ett T uppochner...
Svar
1
· Visningar
664
Utrustning Någon som har några bra sidor med Pessoa sadlar mm? Där man kan köpa sadlar och annat tillbehör till dem? Vore jättesnällt alla tips...
Svar
10
· Visningar
1 082
Senast: karatefisken
·
L
Utrustning Hur lindar man såna?? :crazy: Var precis o köpte ett par på h**ks. Men det är ju en jätteliten bit som är fleece... :crazy: o som...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: X_tremless
·
A
Utrustning Vad tycker ni om denna sadel? Hur är kvaliten? Har haft ute sadelprovare och en sådan passade min häst men jag är osäker så jag vill...
Svar
12
· Visningar
4 646
Senast: piggis_83
·
Utrustning Har en fråga angående sporrar med trissa. En del säger att den bara kittlar hästen, om man jämför me´d bland annat kulsporrarna. är det...
Svar
1
· Visningar
869
Utrustning Jag har den erfarenheten när min häst får nya täcken så är de alldeles för stora mellan hals och bog. Oftast så kanar det bak och sätter...
Svar
14
· Visningar
1 281
Senast: lakrits
·
U
Utrustning Har ett par slitna Mountain Horse stövlar (vida) som sjunger på sista refrängen nu. Är jättenöjd med dem och har haft dem i 3 år nu men...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Colombia_Girl
·
Utrustning Hur har ni gjort när ni sålt en sadel? Har ni skickat den? Hur skickade ni den och vem betalade vad och hur? Kändes det bra mellan både...
Svar
10
· Visningar
913
Senast: Spider84
·
Utrustning Jag har en valig "mode-sele" (eller hur det stavas) och vill köra och dra en tung rockard. min fråga är alltså om det är stor skillnad...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: ghost
·
Utrustning Ja, sådana fanns ju för många år sedan... En fräsmaskin med specialtillverka (vriden) fräs. Är det någon som vet var man kan få tag i...
Svar
12
· Visningar
1 420
Senast: ghost
·
J
Utrustning Har läst lite om sadeln nu, blev riktigt intresserad. Men vad tycker ni som prövat den i praktiken? Är mkt mottaglig för tips om andra...
Svar
10
· Visningar
1 122
Senast: Immer
·
F
Utrustning hallå! satt här och tänkte på en sak om bett...gummibett..varför, för vem? :confused: / milla :bump:
Svar
2
· Visningar
685
Senast: paradox
·
Utrustning Jag var och tittade på regionala hopptävlingar idag och såg då en ryttare med sporrar, vars 'hals' var placerade in mot hästen. Vad är...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: popeye
·
G
Utrustning Hejsan! Jag undrar bara vad ni här på buke använder för sorts bett på era hästar - eller rider ni på hackamore/sidepull? en frågvis...
Svar
19
· Visningar
1 231
Senast: Widerberg
·
Utrustning Har idag fått höra av en hästtransportförsäljare att det är/kommer att bli förbjudet att köra häst i släp om man inte har mellan väggen...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: puman_22
·
Utrustning Vilka märken har billiga bomlösa sadlar???
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: sprallisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka