Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Är på G att köpa en NY :banana: bil - jag är så lycklig! Iallafall tycker jag att Land Rover Freelander verkar jättehäftig men är den...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: alfa460
·
N
Utrustning Min tränare gv mig ett tips om at5t använda jaktbett på min häst ute då han är väldigt stark och han behöver ett bett som han lyssnar...
Svar
10
· Visningar
4 804
Senast: Gefjun
·
Y
Utrustning Har funderat vidare på transport. REKO verkar bra (& billig) Vad tycker ni om den?
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: alice
·
F
Utrustning Jag beställde ett par läderstövlar och när jag skulle använda dem idag (första gången) så gick de sönder! I dragkedjan! Är det någon som...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Cronis
·
C
Utrustning Jag lindar min häst på natten och undrar därför om ngn testat h**ks stallbandage med neopren"skydd"+padd? funderar på att köpa detta för...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Cinzano
·
S
Utrustning Alla ni ponny-ryttare, var hittar ni era bett :confused: Letar som en galning efter ett pelham i storlek 10,5cm men har inte lyckats...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Selma
·
V
Utrustning på bettet, är det mildare eller skarpare än "vanliga"?
Svar
9
· Visningar
929
Senast: vickan
·
Utrustning ... på bett? om man vill ha ett annat bett, kanske ett lite ovanligare osv, än två eller tredelat så finns det nästan bara i 12,5 och...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: sweep
·
Utrustning Vad för täcke är bra till en häst som blir jättesvettig på transporten? Och då menar jag så svettig att det Rinner.... :crazy: Behöver...
2
Svar
37
· Visningar
2 026
Senast: sova
·
Utrustning Jag har precis kommit hem från en lyckad FT dag i Trollhättan men har också konstaterat att jag har två bett problem :( Det första är...
2
Svar
27
· Visningar
2 409
O
Utrustning transoprt\"grejjer\" ska köpa en transport (beg) och vill gärna ha lite "utsmyckning" på den .. utvändigt då alltså.. :) kan man köpa...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Fredag
·
L
Utrustning Hur snörar man stövlarna så att det ser ut så här? Hur får man in snörerna längst upp?
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Spider84
·
L
Utrustning :confused: Är det någon utav er som vet/har en vettig teori varför vissa hästar sticker ut tungan långt ur munnen när det rids/arbetas...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: LindaLo
·
Utrustning Hur är det nu? Folk säger att har du boggiesläp så MÅSTE du ha mer än B-körkort?? Beror inte allt på vikten? hur mycket släpet väger...
2 3
Svar
58
· Visningar
18 898
Senast: Maran
·
S
Utrustning Skulle vara väldigt tacksam om någon hade några tips på sadel till min nordis, får gråa hår av alla sadlar jag har flängt fram o...
Svar
18
· Visningar
1 454
Senast: sprallisen
·
A
Utrustning Nu behöver jag hjälp! Jag hittar ingen bra hoppsadel till vettigt pris och behöver råd. Jag har ett halvblod som är bred över ryggen...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: BusBarro
·
Utrustning Provade idag en dressyrsadel och behövde bara rida några steg, sen var jag tvungen att ta av den. Sadeln låg så gott som ända nere på...
Svar
13
· Visningar
6 295
Senast: Chlo
·
Q
Utrustning Mac Pro heter dom det?? dom svarta höga (nya modellen) är det någon som har dem och kan tala om hur de är..är även intrisserad av måttet...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Qudexco
·
Utrustning Har ni mycket hästprylar? Jag har ju haft hand om syrrans pålle ett tag och köpte ju en del prylar åt henne då, har även haft ett par...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Lorelie
·
S
Utrustning Är det någon av er som har det? Jag har en Torsion bomlös Endurance och älskar den sadeln. Var in på deras hemsida här om dagen och...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Sweet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023